Pe la inceputurile anilor 2000, se poate sa fi existat un fel de Serviciu Roman de Informatii cu publicitari la board si acesta ar fi recrutat o buna parte din Art Directorii zilelor noastre. Pe atunci, Silviu Antohe (Art la MullenLowe) facea parte din grupul "oamenilor alesi", aceia care stiau Photoshop. Asa a prins primul post in agentie, ca Graphic Designer. A inceput pe vremea crizei, cand brandurile faceau promotii pe banda, ideile erau in plan secundar si se purtau cu spor flyerele si posterele cu fonturi mari. Mai tarziu, clientii si bugetele s-au mai linistit, iar Silviu a descoperit ca publicitatea inseamna mult mai mult; skill-urile si atributiile unui Art Director asemenea.
[Ce se-ntampla, Artule?] Silviu Antohe (MullenLowe): Cand Walt Disney a fost dat afara pe motiv de lipsa de imaginatie, sunt foarte curios care ii erau deadline-urile
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: