Timp de sase saptamani, IKEA® POPAS URBAN, spatiul de relaxare de pe Calea Victoriei nr. 46, a primit mii de vizitatori mari si mici si a oferit o alternativa de relaxare in stilul IKEA in centrul Bucurestiului. MSLGROUP The Practice a fost agentia care coordonat si implementat evenimentele in parteneriat cu IKEA Romania.
Peste 20.000 de vizitatori au trecut pragul POPASULUI URBAN in perioada 15 februarie – 29 martie 2017.
In fiecare weekend, micii vizitatori s-au putut bucura de 40 de ateliere si piese de teatru pentru copii, iar in fiecare seara de marti si joi Ambasada Suediei a organizat seri de film, respectiv cursuri de limba suedeza.
Prima activare din luna februarie a fost dedicata celor care au sarbatorit iubirea, iar vizitatorii au participat intre 15 si 24 februarie la proiectul „Portret de indragostiti” in colaborare cu fotograful Cristian Sutu. De 8 martie, formatia VUNK a oferit un concert pentru 60 de fete norocoase, iar pe 19 martie, IKEA® POPAS URBAN a gazduit primul concert acustic cu lumina stinsa alaturi de We Singing Colors. In plus, trei saptamani au avut tematici speciale: Saptamana suedeza, Saptamana aniversara si Saptamana dedicata sustenabilitatii, iar adultii nu au dus lipsa de ateliere dedicate pasiunii pentru design interior.
„Ne-am dorit sa venim mai aproape de bucuresteni si sa aducem o parte din experienta IKEA in centrul orasului. Acum credem ca am reusit mai mult de atat: timp de o luna si jumatate am oferit un spatiu de intalnire, de relaxare, de lucru si de petrecut timp cu prietenii, iar weekend-urile au fost pline, cu zeci de copii care au participat la atelierele si piesele de teatru din Popas. Ne-am bucurat sa facem asa de multi oameni sa zambeasca si credem a fost un proiect inedit, care ne-a adus mai aproape de bucuresteni,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA Romania.
„IKEA® POPAS URBAN a fost un experiment frumos si o provocare pentru echipa noastra. MSLGROUP The Practice a investit mult timp si energie in acest proiect si suntem mandri de tot ce am reusit sa oferim in aceste sase saptamani. Pe langa cele cateva zeci de evenimente pentru consumatori, in acest interval am organizat trei evenimente de presa, am sarbatorit alaturi de IKEA Romania aniversarea de 10 ani si am fost gazde primitoare pentru cei care au vizitat spatiul,” spune Oana Bulexa, Managing Partner MSLGROUP The Practice.
Echipa IKEA Romania a colaborat cu echipele: MSLGROUP The Practice – agentia care a coordonat evenimentele si activitatile din IKEA® POPAS URBAN, Kinecto Isobar – pentru comunicarea digitala, Punct – pentru identitatea vizuala, si Media Investment – pentru media si brandingul exterior.