Toyota si panourile publicitare care curata aerul

Toyota si panourile publicitare care curata aerul

Unde altundeva decat in America se putea face chestia asta? Los Angeles si San Francisco vor avea in curand niste panouri publicitare pe marginea drumului, care vor face curat in urma soferilor. Mai exact, in urma masinilor lor care emit oxizi de azot. Panourile purificatoare vor fi 37 la numar, iar conform Toyota, vor elimina oxizii de azot produsi de peste 5000 de masini pana la sfarsitul lunii mai.

Campania, numita "Vehicle of Change", a fost ticluita de catre Saatchi & Saatchi Los Angeles in timpul primei editii a Summitului "Environmental Media Association Impact" din California. Iar de punerea in practica s-a ocupat PURETi Group.

Ideea a plecat de la faptul ca Toyota va lansa in curand noul model Mirai. Aparut prima oara la sfarsitul lui 2014, la Salonul Auto de la Los Angeles, si intrat in productie in 2015, varianta 2017 a lui Mirai este prima masina produsa in serie care se alimenteaza doar cu hidrogen. Its only emission is water, dupa cum spune si mesajul de pe panou.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related