Praktiker și Golin au început o nouă colaborare, agenția fiind desemnată să dezvolte strategia și să susțină în PR și social media campaniile de comunicare pe care retailerul DIY le derulează în 2017.
"Anul acesta aniversăm 15 ani de prezență pe piața din România și ne-am dorit să-l marcăm printr-o serie de campanii. Golin este un partener alături de care am realizat în trecut proiecte frumoase, cu rezultate foarte bune. Avem încredere că vom valorifica împreună oportunitățile de comunicare care să ne aducă și mai aproape de clienţii noştri", spune Mirela Ochiana (Marketing Manager Praktiker România).
"Creativitatea, relevanța și integrarea vor fi cele mai importante direcții în parteneriatul nostru cu Praktiker. Vom lucra astfel îndeaproape și cu agenția de creație din grupul nostru – MullenLowe – pentru amplificarea principalelor campanii Praktiker de anul acesta", adaugă Monica Botez (Managing Partner Golin).
Astfel, Golin va coordona activitățile de media relations și cele de conținut digital.
Echipele participante:
Echipa Praktiker România implicată în campaniile de comunicare ale brandului este formată din Mirela Ochiana (Marketing Manager), Melania Ioan (Senior Marketing Specialist), Raluca Mitroi (Senior Marketing Specialist) și Ana Maria Tofan (Senior Marketing Specialist).
Din echipa Golin fac parte Roxana Dibă (Director, Consumer Division), Livia Voicu (Senior Media Associate), Bianca Cenuşescu (Junior Media Associate), Thedeea Gherlan (Digital Manager) şi Bianca Stoica (Digital Associate).