Cu ocazia Zilei Internationale de Combatere a Insomniei, marcata pe 21 martie, Ogilvy Romania transforma pagina de Facebook Philips in Philips Sleep Radio, o selectie audio pentru insomniacii pe stil nou, incepand diseara cu ora 23.00.
In ultima suta de ani, durata somnului s-a redus cu peste 20%, iar studiile arata ca aproximativ 30% din populatia adulta de pe glob sufera de insomnie. In plus, echinoctiul de primavara, cand ziua este egala cu noaptea, este insotit de insomnii, cauzate de efortul organismului de a se adapta la noile conditii de temperatura si lumina.
“Majoritatea insomniilor contemporane se traiesc pe Facebook – scroll-am prin statusuri si speram (in secret) sa descoperim prieteni online pentru a sta la povesti.
Tocmai de aceea, solutia noastra pentru un somn usor se regaseste tot pe Facebook. Mai exact pe pagina Philips Romania unde lansam la miezul noptii, Philips Sleep Radio – o selectie audio de 8 ore cu sunete din natura – sunete dovedite ca te pot relaxa pana in punctul in care sa adormi.”Mihaela Stefanica, Senior Copywriter Ogilvy & Mather Group Romania.
Ideea pleaca de la observatia ca anumite sunete din natura incetinesc ritmul cardiac si respiratia. Astfel, mintea se relaxeaza si putem (in sfarsit) adormi – conform unui studiu din 2010 publicat in “Journal of Hypertension”.
Playlist-ul ramane disponibil pe pagina Philips Romania si poate fi accesat de catre cei care vor sa se relaxeze sau au probleme cu somnul.
Echipa Philips Sleep Radio:
Ogilvy: Mihaela Stefanica - Senior Copywriter; Bogdan Anghel – Creative Technologist, Madalina Tataru – Content & Community Manager
Philips: Andra Stuparu - Head of Digital at Philips South District, Cristina Ciorascu – Digital Marketing Assistant South East Europe - Consumer Lifestyle Philips Romania