[PR de criza] Sfaturi de la The Public Advisors: Ce nu trebuie sa faci niciodata, dar niciodata, este sa ascunzi adevarul si sa dai informatii „off the record”

[PR de criza] Sfaturi de la The Public Advisors: Ce nu trebuie sa faci niciodata, dar niciodata, este sa ascunzi adevarul si sa dai informatii „off the record”

Prima criza ca si prima iubire, nu se uita niciodata, spune Raluca Mihalachioiu. Pentru partenera sa de la The Public Advisors, Simona Dan, prima criza de PR a fost una dintre situatiile in care a descoperit cateva „secrete profesionale” despre care nu citise in carti pana atunci.

Cei doi Managing Partneri povestesc mai jos despre nisipuri miscatoare, cat ajuta manualul si ce nu ajuta deloc, celule de criza, cum a evoluat PR-ul romanesc la capitolul acesta, factorii autohtoni care isi lasa amprenta si noua presiune a consumatorilor.

 Ramase doar pe peretii unui sediu de companie sau in manualele de brand, valorile au acelasi rol ca un manual de criza neactualizat: in biblioraft  el exista; in realitate, numerele de telefon nu mai sunt actuale, spune Simona.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related