La inceputul acestui an, in luna ianuarie, s-a lansat prima si unica agentie de influencer marketing din Romania, MAKEOVER BURO.
Aceasta se ocupa de campanii exclusive cu influenceri digitali pentru liderii din domeniul fashion, beauty, lifestyle, cultura si design.
Conceptul de influencer marketing presupune un tip de marketing ce se focuseaza pe niste persoane cu influenta online care duc mesajul brandului tau catre publicul larg.
Datorita faptului ca in ultimii ani, lumea digitala si tot ceea ce tine de domeniul online avanseaza cu pasi considerabili, tot mai multe branduri isi orienteaza activitatea pe retelele sociale, pentru a tine mai aproape cumparatorul si pentru a-l familiariza cu un anumit produs.
In ultimii ani, din 2009 pana in 2016, companiile mari si brandurile de lux datorita activitatii intense pe instagram si anume, promovandu-si produsul cu ajutorul bloggerilor si influencerilor cu mii de followeri pe contul lor, vanzarile au crescut de 4 ori mai repede, fata de cei care stau mai mult in offline.
Intrebata de unde a pornit aceasta initiativa, co-fondatorul si digital influencer-ul Maria Bagrin ne relateaza ca totul a inceput in momentul in care a realizat ca, desi in afara este foarte dezvoltata aceasta ramura, in Romania nu era nici o agentie care sa se ocupe exclusiv de influencer marketing.
De ce ar avea nevoie cineva de influencer marketing?
In era digitala, era in care social media e la conducere, nu exista mediu mai potrivit de promovare.
Pe langa alegerea influencer-ilor potriviti, echipa MAKEOVER BURO te ajuta sa plasezi reclama intr-un context corespunzator, desfasurand campanii de promovare creative, de la strategie pana la implementare.
In afara de influencer marketing, MAKEOVER BURO presteaza servicii ca activari de campanii, creare de content, profile management, social ads etc.