[Later Edit] Am inlaturat din acest text datele referitoare la audientele detaliate per spot/brand/client. Am obtinut datele respective ca urmare a solicitarii facute de catre IQads catorva agentii media din piata, care ne-au transmis rapoarte pe intervalele cerute de noi.
Dintr-o notificare a ARMADATA SRL prin care aceasta sustine ca este titularul drepturilor de autor asupra datelor privind Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV, trimisa catre noi [Blue Idea: IQads & SMARK], prin casa de avocatura PELIFILIP, intelegem si precizam ca datele de audienta la nivel de spot emana de la serviciul Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV.
Datorita solicitarii din notificarea mentionata, am inlaturat audientele detaliate per spot/brand/client.
Nu vrem sub nicio forma sa lezam vreun drept al ARMADATA SRL, mai ales in contextul temei "Etica in publicitate" pentru care militam.
_______________________________________________________
Pe FFW
Din centralizarea spot by spot din aceasta perioada, rezumatul e asa:
La Antena 3 sunt cu peste 62% mai putine branduri care se promoveaza in emsiunile din prime time.
Numarul de difuzari de clipuri a scazut de la 999 (23.01-29.01) la 346 (06.02 - 12.02)
La Romania TV sunt cu peste 59% mai putine branduri care se promoveaza in prime time.
Numarul de difuzari de clipuri a scazut de la 1248 (23.01-29.01) la 559 (06.02 - 12.02)
Analiza cuprinde o perioada de 3 saptamani [23 ian - 12 feb] si se refera la publicitatea difuzata in cadrul emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV.
Brandurile din pharma/OTC domina lista brandurilor ramase in break-urile publicitare din prime time.
Si ceva teleshoping.
Pe Romania TV, in emisiunile din prime time, in ultima saptamana [06.02 - 12.02.2017] au rulat publicitate urmatorii clienti:
Compania / Brandul
- A&D PHARMA CAFFETIN - ANALGEZICE
- ALEVIA ALEVIA
- ASOCIATIA CULTURALA DRACULA TURNEU NATIONAL LOREDANA - SENTIMENTE
- AUTO SCHUNN AUTO SCHUNN
- BERKSHIRE HATHAWAY DURACELL
- BERLIN-CHEMIE ESPUMISAN
- BERLIN-CHEMIE PROSTAMOL UNO
- BIOFARM ANGHIROL
- BIOFARM BIOFLU
- BIOFARM BIXTONIM
- BIOFARM CARMOL
- BIOFARM EXTRAVALERIANIC
- BIOFARM HEPATOPROTECT
- BIOFARM SENNALAX
- BIOFARM TRIFERMENT
- CATENA CATENA
- CLINICA POLISANO TUGRISS
- COSMO GAMING COMPANY LIMITED NETBET
- CRIS-TIM MATACHE MACELARU'
- DR OETKER DR. OETKER - PUDDING
- DR OETKER DR. OETKER PIZZA
- EDITURA ORIZONTURI EDITURA ORIZONTURI
- ELISSE PREST SERV ELISSE
- FARMACLASS INDUSTRY ARTROCALM
- FERRATUM ROMANIA IFN FERRATUM
- FOX FOX - MEZELURI
- FROSTA ROMANIA FROSTA
- GEDEON RICHTER ROMANIA FASCONAL
- GERMAN QUALITY ENTERTAINMENT THE SMURFS LIVE ON STAGE
- MEDIMFARM SUAVINEX
- NATURPHARMA PRODUCTS RO SOMNI X
- NISSA NISSA
- OMEGA PHARMA COLDREX
- OMEGA SOFT TOURNEO
- PENSIUNEA CASA FRENT PENSIUNEA CASA FRENT
- PHOENIX ENTERTAINMENT CONCERT RICHARD CLAYDERMAN
- PROJECT EVENTS CONCERT JETHRO TULL
- PUFLENE RESORT PUFLENE RESORT
- SANIENCE ASPIVITA
- SANIENCE REVIKARD 100
- SC COTNARI SA COTNARI
- SC STUDIO MODERNA SRL DORMEO
- SENSI BLU SENSI BLU
- SOCERAM CEMROM
- SPEED TAXI SPEED TAXI
- STORCK MERCI
- TEATRUL NATIONAL I.L. CARAGIALE BUCURESTI CAZACII ZBURATORI - TNB
- TERAPIA SA FARINGOSEPT
- TERAPIA SA FIOBILIN
- TERAPIA SA KEBENE PLUS
- TERAPIA SA PADUDEN
- UNIBET GROUP UNIBET
- VIVA CREDIT IFN VIVA CREDIT
- WM INTERACTIVE LIMITED WINMASTERS
Romania TV - branduri promovate pe saptamani in perioada 23.01 - 12.02. 2017 / prime time
Romania TV - datele spot by spot pe perioada 23.01 - 12.02. 2017 / prime time
(vezi nota de la inceput)
Pe Antena 3, in emisiunile din prime time, in ultima saptamana [06.02 - 12.02.2017] au rulat publicitate urmatorii clienti:
Compania / Brandul
- A&D PHARMA CAFFETIN - ANALGEZICE
- ALEVIA ALEVIA
- BARILLA GROUP BARILLA
- BERKSHIRE HATHAWAY DURACELL
- BIOFARM ANGHIROL
- BIOFARM BIOFLU
- BIOFARM BIXTONIM
- BIOFARM EXTRAVALERIANIC
- BIOFARM HEPATOPROTECT
- BIOFARM NERVOCALMIN
- BIOFARM SENNALAX
- BIOFARM TRIFERMENT
- BLUE AIR BLUE AIR
- CATENA CATENA
- CLINICA POLISANO TUGRISS
- DR OETKER DR. OETKER - PUDDING
- DR OETKER DR. OETKER PIZZA
- FROSTA ROMANIA FROSTA
- FUNDATIA DAN VOICULESCU SENATUL STIINTIFIC AL FUNDATIEI DAN VOICULESCU
- GOTHAER GROUP GOTHAER ASIGURARI REASIGURARI
- JOHNSON & JOHNSON HEXORAL
- JOHNSON & JOHNSON HEXORALETTEN N
- JOHNSON & JOHNSON JOHNSON'S BABY SHAMPOO
- JOHNSON & JOHNSON LE PETIT MARSEILLAIS
- JOHNSON & JOHNSON LISTERINE
- JOHNSON & JOHNSON NEUTROGENA
- JOHNSON & JOHNSON NICORETTE
- JOHNSON & JOHNSON OLYNTH
- KRUK INTERNATIONAL KRUK INTERNATIONAL
- LIBRA INTERNET BANK LIBRA INTERNET BANK - DEPOZITE
- MALTA TRAVEL MALTA TRAVEL
- MOL ROMANIA MOL
- NATURPHARMA PRODUCTS RO CICATRIDINA
- NATURPHARMA PRODUCTS RO SOMNI X
- OMEGA PHARMA COLDREX
- OPEN MEDIA NETWORK DRI BUDDI
- OPEN MEDIA NETWORK FITMAXX 5
- OPEN MEDIA NETWORK SWING MAXX
- OPEN MEDIA NETWORK TOTAL CRUNCH
- PARALELA 45 TURISM SRL PARALELA 45
- RYANAIR RYANAIR
- SANIENCE ASPIVITA
- SANIENCE REVIKARD 100
- SENSI BLU APIVITA - FACE CARE
- SENSI BLU SENSI BLU
- STORCK MERCI
- TERAPIA SA FARINGO HOT DRINK
- TERAPIA SA FIOBILIN
- TERAPIA SA PADUDEN
- UNICOMS SWITZERLAND GMBH SENDO
- VIVA CREDIT IFN VIVA CREDIT
Antena 3 - branduri promovate pe saptamani in perioada 23.01 - 12.02. 2017 / prime time
Antena 3 - datele spot by spot pe perioada 23.01 - 12.02. 2017 / prime time
(vezi nota de la inceput)
Reamintim apelul FrontLine
Cei de la Frontline au publicat o scrisoare deschisa, in atentia directorilor de agentii de publicitate, media si PR, semnata de presedintele asociatiei, Raluca Feher.
Ei au cerut retragerea publicitatii de la aceste posturi de televiziune.
Noi am scris aici si am facut un debate aici.
Cateva opinii din industrie
Serban Alexandrescu (Managing Director, Headvertising):
Trebuie sa ne raportam diferit la o lume diferita si sa ne schimbam in consecinta comportamentul la nivel social si profesional
Codin Caradimu (Creative Director, cap):
Niciun brand sanatos nu poate sa ramana mut (si cu reclama pe posturi TV care mint ca sa isi apere stapanii) in fata celor putini, dar care consuma constient si mai mult
Robert Tiderle (Owner, Papaya Advertising):
Inainte de a ne uita urat la branduri, trebuie facut putin curat in industria de publicitate
-------
Acest articol face parte din seria editoriala "Etica in publicitate"