Catalin Chis, antreprenorul clujean si proprietarul grupului de companii Active Power Solutions (APS), a preluat recent 86% din actiunile agentiei de consultanta in comunicare si relatii publice Graffiti PR, achizitionate de la Graffiti Marketing and Multimedia Holding SA. Structura actuala a echipei Graffiti PR va ramane neschimbata, informeaza un comunicat emis de agentie.
Actiunea marcheaza prima investitie a antreprenorului in domeniul marcomm si, conform acestuia, este potrivita orientarii catre telecomunicatii si tehologie a actualului portofoliu de business APS:
„Graffiti PR, cea mai recenta investitie din portofoliul meu, este o companie pe care am cunoscut-o in calitate de client si, alaturi de Grupul APS, vom dezvolta sinergiile necesare, astfel incat cresterea business-urilor sa fie relevanta si cu valoare semnificativa pentru toti.
Principala expertiza a companiilor in care sunt implicat vizeaza zona de tehnologie si comunicatii, fiind investitii cu viitor pe termen lung. In contextul in care generatiile se schimba semnificativ, informatiile se transmit in noi coduri si limbaje, mediile sunt liberalizate si extrem de dinamice, comunicarea este, poate mai mult decat oricand, o arta. Iar investitia intr-o companie precum Graffiti PR aduce competente care completeaza zona de tehnologie", declara Catalin Chis.
Potrivit comunicatului, Graffiti PR ocupa locul trei in topul de performanta al agentiilor din industrie dupa cifra de afaceri. Compania a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 2,64 milioane de euro, avand in prezent o echipa de 33 de profesionisti in comunicare.
Incepand cu 2012, odata cu aflilierea exclusiva in Romania la reteaua globala Ketchum, agentia a intrat intr-un proces de dezvoltare, in special pe directiile de Brand Strategy, Sustenabilitate si CSR, Branded Entertainment si Advocacy.
“Produsul local de consultanta in comunicare va trebui sa urmeze cat mai rapid dinamica globala si in special integrarea tehnologiei in produsul de comunicare. Prin aceasta schimbare de actionariat vom avea acces mult mai rapid si mai facil la acest tip de resurse prin sinergiile pe care urmeaza sa le cream cu restul companiilor cu un ADN puternic tehnologic din Grupul APS. Creatorii de povesti de la Graffiti PR vor avea suport continuu si asistenta de la creatorii de solutii din IT&C.
Ii multumesc lui Catalin Chis pentru incredere, clientilor alaturi de care am crescut in ultimii ani si, nu in cele din urma, zaggerilor din echipa Graffiti PR, pentru ca au contribuit la crearea unui business atat de puternic si, iata, interesant pentru investitori.
Echipa ramane in aceeasi structura, iar viitorul Graffiti PR continua in directia stabilita – intarirea competentelor de consultanta, dezvoltarea competentelor verticale strategice pentru agentie si integrarea tehnologiei in produsul oferit, totul cu o viteza de raspuns cat mai crescuta”, spune Bogdan Tomoiaga (Director Executiv, Graffiti PR).
“Graffiti PR a fost copilul teribil al grupului BBDO, facandu-si din inovatie un mod de a fi. Ma bucur sa vad, cinci ani mai tarziu, o companie solida de consultanta de business (nu doar de PR), o echipa extrem de capabila, muncitoare si atasata de ce reprezinta Graffiti PR. Nu e o surpriza ca business-ul a fost interesant pentru investitori. Sunt convinsa ca apropierea de un grup de tehnologie va intari pozitia Graffiti PR in piata.", Nora Marcovici (CEO, BBDO Romania).
”Ne bucuram sa avem un partener atat de puternic in Romania. Graffiti PR este de departe unul dintre cei mai inovatori afiliati ai Ketchum, iar integrarea componentei de tehnologie se potriveste perfect cu strategia Ketchum pe termen lung. Le dorim mult succes – pe care de altfel ne-au demonstrat deja ca il pot construi printr-o echipa solida si un produs puternic”, declara Mark Hume (COO Ketchum Europe).