IAA Young Professionals organizează miercuri, 25 ianuarie, Seara YP dedicată trendurilor în marketing şi comunicare, cea de-a doua ediţie şi primul eveniment al asociaţiei din acest an. Specialiști în marketing, publicitate și comunicare se vor reuni la sediul Impact Hub, începând cu ora 19:00, pentru a dezbate principalele tendințe ce vor caracteriza anul 2017.
Evoluția rapidă a tehnologiei, precum și expansiunea online-ului în viața consumatorilor schimbă modul în care brandurile comunică și creează experiențe. În acest context, se impune un răspuns rapid și personalizat din partea advertiserilor și a oamenilor de marketing la nevoile consumatorilor lor.
În 2016, am organizat prima ediție a Serii YP dedicată trendurilor. Reacțiile pozitive și numărul mare de participanți ne-au încurajat să continuăm și în acest an. Împreună cu invitații noștri, vom încerca să formulăm răspunsuri și previziuni la întrebarea: „Care sunt tendințele spre care trebuie să ne îndreptăm atenția, cum vor influența acestea modul în care ne adresăm consumatorilor și care vor fi direcțiile relevante pe termen lung? Se anunță un eveniment de neratat pentru studenții și tinerii profesioniști interesați de marcomm - Ioana Sigarteu, Președinte IAA Young Profesionals
Ediția a doua îi are ca invitați pe:
- Emilia Brânzan, Industry Manager at Google;
- Dan Benzakein, Founder Realities, the Romanian VR & AR Think Tank;
- Daniel Matei, Director at Impact Hub Bucharest & Online Marketing Trainer/Consultant;
- Costin Radu, Managing Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks;
Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale Asociației IAA Young Professionals și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de marcomm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: marketing politic, comunicare globală vs comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești ș.a.m.d.
Evenimentul se adresează tuturor studenţilor şi tinerilor profesionişti interesați să fie la curent cu ultimele noutăţi din marcomm. Participarea este gratuită şi se realizează accesând formularul de înscriere. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.
IAA Young Professionals România este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, UK și Bosnia Herţegovina.
Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).
IAA YP România este câștigătoarea a The Inspire Award pentru excelență 2016.