Editia a doua a campaniei Policolor “Culorile Romaniei” ajunge la final. Policolor a dublat cantitatea de materiale donate in proiectul sau de CSR dezvoltat de Zaga Brand

Editia a doua a campaniei Policolor “Culorile Romaniei” ajunge la final. Policolor a dublat cantitatea de materiale donate in proiectul sau de CSR dezvoltat de Zaga Brand

Policolor, producatorul roman de lacuri si vopsele, impreuna cu Zaga Brand, agentia care a dezvoltat proiectul de CSR ”Culorile Romaniei”, prezinta rezultatele campaniei pe 2016.

Compania a derulat 12 proiecte de sustinere a comunitatilor urbane si rurale in cadrul campaniei de responsabilitate sociala ”Culorile Romaniei” editia 2016 si a sponsorizat alte 30 de actiuni speciale, cele mai multe fiind din domeniul educatiei si cel urbanistic. Cantitatea de materiale de care au beneficiat anul trecut comunitatile si organizatiile neguvernamentale a depasit 50 de tone.

In total, 917 voluntari, ambasadori ai campaniei si angajati ai Policolor s-au implicat direct in campania de responsabilitate sociala a companiei, iar un milion de oameni au beneficiat de obiectivele reamenajate.

"Policolor s-a angajat sa sustina activ comunitatile urbane si rurale din tara prin campania ”Culorile Romaniei”. Suntem mandri ca s-au mobilizat atat de multi oameni alaturi de noi si ca impreuna facem continuu proiecte frumoase prin care reinviem arta urbana, culoarea si autenticul. In 2016, am alocat initial 12 tone de materiale, dar au venit spre noi atatea initiative bune, incat la final de an cantitatea de vopsea, lac, tencuiala, grund directionata spre campania ”Culorile Romaniei” a fost de peste 25 de tone, la care se adauga alte 25 de tone donate pentru alte proiecte speciale. Implicarea activa a oamenilor din comunitatile sustinute, alaturi de angajati ai Policolor, a fost impresionanta. Acest lucru ne onoreaza si dorim sa le multumim. In 2017 ne vom indrepta atentia mai mult spre zona urbana, ce are atata nevoie de culoare", a declarat Marius Vacaroiu (CEO Policolor).

 

“Culorile Romaniei” are ca obiective principale sprijinirea cu materiale a proiectelor venite din zona urbana si rurala pe care comunitatile le sustin in fata Policolor si le pot implementa.

Proiectele fie contribuie la pastrarea identitatii arhitectonice, fie isi propun sa redecoreze suprafete mari din orase sau sate, pentru a reimprospata viata comunitatilor, fie sunt lucrari de arta urbana care aduc culoare in zonele urbane, incarcate de gri.

"Campania ”Culorile Romaniei” este unul dintre cele mai dragi proiecte pentru Zaga Brand. Suntem ”crazy people doing pretty serious jobs” si putem spune ca anul acesta am avut rezultate crazy pentru un proiect serios si atat de frumos. Ne bucuram ca putem da culoare Romaniei cu ajutorul Policolor si dorim sa le multumim si noi tuturor partenerilor si voluntarilor care s-au implicat in aceasta campanie minunata.", a declarat Silvia Teodorescu (Managing Director Zaga Brand).

 

Campania de responsabilitate sociala a Policolor va continua sa coloreze Romania si in 2017.

Echipele participante:

Echipa Policolor: Camelia Dragomirescu – Director de Marketing, Alina Nita – Brand Manager Arhitectural

Echipa Zaga Brand: Silvia Teodorescu - Managing Director, Ana Oprea - Head of Communications, Managing Partner, Mihaela Barbu - PR Specialist, George Plescan – ART Director, Dina Danila - Event Project

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related