[Asa sa faci la prezentare] Laura Nedelschi, Kubis Interactive: Sa pleci de la ideea ca nu esti performer in fata audientei, ci partener pentru un business va seta automat un nivel al discursului

[Asa sa faci la prezentare] Laura Nedelschi, Kubis Interactive: Sa pleci de la ideea ca nu esti performer in fata audientei, ci partener pentru un business va seta automat un nivel al discursului

Sa consideri ca prezentarea e o „piesulita de teatru” (fie tragedie, fie comedie) e o greseala, inseamna ca totul va fi cam fake. Asa crede Laura Nedelschi, Creative Director la Kubis Interactive. Din punctul ei de vedere, nu te duci la prezentare sa faci show in fata unei audiente, ci sa discuti cu un partener de business. E adevarat, clientii sunt oameni si le place sa fie entertained, dar sunt, in primul rand, profesionisti si le place sa aiba parteneri cu care lucreaza.

Din experienta, a adunat cateva sfaturi. De exemplu, i se pare important sa urmaresti reactiile oamenilor din audienta si sa insisti asupra partilor de prezentare care creeaza intrebari din privire sau nedumeriri, ba chiar sa oferi explicatii suplimentare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related