Știți care e faza. Ți-a apărut o bubă albastră pe gât și cauți repede pe internet. Ajungi la concluzia că ai varicelă. Stai în casă 20 de zile. Pierzi proiectul ăla mișto de la job. Te enervezi. Te cerți cu colegii. Ești stresat. Cauți stres pe internet. Ajungi la concluzia că suferi de epuizare cronică. Stai în casă o lună. Te întorci la serviciu și mai nervos și începi să scrii micuțe scenarii apocaliptice despre ce se întâmplă când oamenii folosesc internetul în loc să meargă la doctor și apoi la farmacie.
Când îi doare ceva, oamenii își caută simptomele pe internet și ajung în fiecare zi la concluzia că au o boală incurabilă.
Fix pe asta variază și prima campanie realizată de Ogilvy & Mather pentru Bablyon, o aplicație care te ajută să vorbești cu doctori adevărați când ai probleme de sănătate, în loc să îți imaginezi cine știe ce citind chestii mai mult sau mai puțin adevărate pe internet. Mai ales acum, când suntem înconjurați de informații false.
Am întrebat și noi Google-ul. Și am rămas cu o neliniște. Ce fel de aură? E de bine? E de rău?