Un panou mai eficient ca fotografiile oribile de pe pachetele de țigări

Un panou mai eficient ca fotografiile oribile de pe pachetele de țigări

Da, suntem acolo. În epoca în care tehnologia ne trage de mânecă, ne mustrează, ne atrage atenția. Știți și voi mesajele acelea de la Facebook în care ți se sugerează politicos: Hei, ai câteva linkuri salvate, nu crezi că ar trebui să le citești? Sau: E ziua șefului tău. Sigur găsești niște urări de trimis. Nu i-ai mai scris nimic prietenei tale cele mai bune, poate ar trebui să îi dai un semn. Și tot așa.

Până într-o zi când, pe stradă, auzi în spatele tău: Ahem, ahem! Este un billboard care tușește când îți aprinzi o țigară. WTF?!

Outdoorul Åkestam Holst pentru farmaciile Apoteket Hjärtat atrage atenția trecătorilor asupra riscurilor pe care le implică fumatul. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded