Băiatul care voia să învețe

Băiatul care voia să învețe

Daniel Cabrera e un băiețel foarte sărac din Manila. Atât de sărac, încât acum un an își făcea temele pe stradă, în fața luminilor de la McDonald’s. Într-o seară, Joyce Torrefranca, o studentă, impresionată de această scenă, i-a făcut o fotografie și a postat-o pe Facebook. Postul ei a devenit viral instant. Mulți oameni au donat bani și o serie de ONG-uri s-au implicat pentru a-i face viața mai bună băiatului și familiei lui.

La un an de la această întâmplare, Leo Burnett Manila și Filmex Production au realizat un documentar despre povestea lui Daniel. Filmul a strâns, în doar câteva zile, 1,6 milioane de vizualizări. Poate revoluțiile nu se fac pe Facebook, dar uneori, lumea devine mai bună.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related