Am primit ieri in Mansarda doua cutii foarte frumoase de la Blind Pig, via Ogilvy. Stiam ocazia cu care ne sunt trimise - petrecerea din 10 decembrie a brandului, a carei ora de intrare a fost 23.00 (citam: "nici mai devreme, nici mai tarziu"). Atmosfera a fost cam cum se vede mai jos:
Nu ne-ati vazut in poze pentru ca n-am reusit sa ajungem. Dar, cum nu putem schimba trecutul, ramanea doar sa ne bucuram de prezent.
Si, in fond, nu traiam deloc un prezent rau, eram insetati si aveam doua cutii Blind Pig (puse sub lacat, dar cu combinatia la indemana). "Atasat" era un biletel, ne-am apucat sa-i urmam instructiunile: da-i cu niste caldura, gaseste 312-ul si deschide lacatul. Bun, frumos, clar.
Numai ca, in ciuda tuturor eforturilor individuale si colective, niciuna dintre cutii n-a vrut sa se deschida.
Din cand in cand, in cursul zilei de ieri, mai luam cate una in brate, sa mai incercam. Nu doar pe baza codului, cifrele dezamagisera. Am apelat, pe rand, la mai multe instrumente (mansarda IQads e un loc misterios, plin de obiecte surprinzatoare, dar lipsit de surubelnite), dintre care mistria a functionat cel mai bine: a razbit asupra a doua din trei suruburi.
Dar iata ca a doua zi a lovit inspiratia - am cerut ajutorul vecinilor nostri de cladire, echipati cu o puternica surubelnita automata. Care si-a facut treaba splendid.
Dovedirea cutiilor a fost moment de "evrika" si e posibil ca cineva sa fi chiuit.
Asadar, de la aproximativ 24 de ore de la primirea cadoului, luam in sfarsit in primire cotidianul The Blind Pig Post, alaturi de un pahar gravat si 3 sortimente de cidru din fiecare dintre cutii:
Ca sa stiti, cotidianul Blind Pig Post functiona tot pe baza de caldura. Aplicata fiind, niste prefixe si cuvinte cheie ieseau la iveala, incepand cu atributele unconventional, freespirited, disobedient, unmanageable:
Dar ne tot gandim ca niciuna dintre cele doua cutii n-a binevoit a se deschide. Asta indica, probabil, ca ceva am gresit noi (1 aprilie nu e). Cu multumiri anticipate, ii rugam pe domnii si doamnele de la Ogilvy sa ne spuna cum anume am dat-o in bara, ca sa stim mai precis pentru ce ne rusinam.