Un scaun ”Nu poate să îmi spună că mă iubește” cu buline mov

Un scaun ”Nu poate să îmi spună că mă iubește” cu buline mov

O pernă ”Nu mai sforăi” cu căluți albaștri, o pilotă ”Oare se gândește la mine?” cu inorogi, o masă ”Aș vrea să fii aici” roșie, niște perdele ”Ajută-mă să uit” și putem continua așa pe mai multe rânduri. Pare un pasaj mai puțin inspirat din Spuma Zilelor, dar în zilele acestea poezia se scrie în reclame și pe Google, iar experimentele sunt făcute de branduri.

E bine și așa. 

Cei de la Ikea, cu ajutorul agenției Åkestam Holst, din Stockholm, și-au renumit produsele în funcție de cele mai populare căutări amoroase din Suedia de pe Google. Când oamenii au căutat iar, au găsit pe site-ul companiei un produs cu același nume. Care ar putea să le îmbunătățească relația. Sau pur și simplu să îi ajute să doarmă mai bine. Și, dacă și astea eșuează, măcar să îi facă să zâmbească.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related