pastel, agentie ce ofera experiente de brand integrate, extinde la nivel regional colaborarea cu Renault Commercial Roumanie pentru campaniile de comunicare derulate pe partea de post-vanzare. Astfel, in urma licitatiei organizate pentru stabilirea conceptului de comunicare a campaniei de iarna, Renault Central a decis ca propunerile agentiei pastel sa treaca granitele tarii si sa se regaseasca in comunicarea brandului atat in Romania cat si in Rusia si Bulgaria.
Dupa ce in ultimii 3 ani, pastel a dezvoltat local proiecte de design, video, digital dar si evenimente pentru grupul Renault, proiecte considerate si la nivel regional „best practice”, s-a simtit nevoia de a comunica unitar, sub acelasi concept in mai multe tari din regiune, pe partea de post–vanzare.
Astfel, campania de sezon Renault Service, „Winter maintenance”, dezvoltata sub conceptul pastel, comunica posesorilor de autovehicule Renault, beneficiile oferite pentru intretinerea masinii in perioada iernii. Campaniile de comunicare au in centrul atentiei grija pentru consumator si transmiterea sentimentului de siguranta si confort oferit prin serviciile Renault Service, iar acest lucru se regaseste atat in concepte cat si la nivel vizual in toate propunerile agentiei.
"Am fost foarte incantati sa vedem ca propunerea noastra a reusit ca printr-un mesaj sa transmita atat identitatea brandului cat si sa raspunda specificului mai multor tari din regiune la nivel de abordare a consumatorilor. Dupa 3 ani de colaborare la nivel local cu grupul Renault am ajuns sa intelegem foarte bine valorile companiei si sa le transpunem in toate materialele grafice si conceptele dezvoltate. Insa faptul ca la nivel de creatie am condus Renault si dincolo de granitele tarii, ne confirma importanta intelegerii aprofundate a brandului dar si acea extra cunoastere a consumatorului si specificului celorlalte tari, pentru ca mesajele sa raspunda nevoilor de comunicare la nivel regional", a declarat Dana Nae Popa (Managing Director pastel).
Extinderea regionala a colaborarii cu Renault Commercial Roumanie arata si la nivel de industrie de comunicare faptul ca Romania si consumatorii romani incep sa perceapa altfel publicitatea si sa se alinieze la nivel de perceptie la felul in care raspund mesajelor de comunicare si consumatorii din alte tari.
"Ne bucuram cand lucram cu o agentie care ajunge sa ne cunoasca atat de bine, incat mesajele lor pot trece barierele regionale si pot transmite consumatorilor nostri valorile in care noi credem, astfel incat acestea sa fie la fel de bine percepute atat in Romania cat si in tarile din regiune. Pentru noi, totul este o experienta, nu doar un serviciu oferit posesorilor de vehicule Renault. Faptul ca viziunea dezvoltata local impreuna cu agentia pastel pentru campania de iarna Renault Service a fost acceptata si de alte tari din regiune este un motiv de mandrie deoarece nu doar tehnologia Renault trece granitele tarii, ci si viziunea creativa in comunicare", a declarat Raluca Marin (BtoC Manager BtoC & AFS Communication, Renault Commercial Roumanie).
Echipa proiect:
Pastel:
Irina Gingu, Creative Director
Adrian Sandu, Copywriter
Gratiela Palan, Account Specialist
Cristina Oncescu, Senior Strategic Planner
Mihaela Stoica, Client Service Director
Renault Commercial Roumanie:
Raluca Marin - Manager BtoC et Communication APV