9 trofee si 14 shortlisturi pentru 5 campanii romanesti la Eurobest 2016

9 trofee si 14 shortlisturi pentru 5 campanii romanesti la Eurobest 2016

Un premiu Gold, 3 premii Silver si 5 premii Bronze - acesta este bilantul Romaniei la Eurobest 2016, a 9-a editie a festivalului dedicat industriei europene a creativitatii, desfasurat in acest an la Roma in perioada 30 noiembrie - 2 decembrie. Acestora se adauga un numar de 14 shortlist-uri obtinute de 5 proiecte romanesti, apartinand agentiilor McCann Worldgroup Romania si Publicis Romania.

Astfel, PAUL - "Bittersweet Pies", Fundatia Renasterea - "Brave Cut", Radio 21 - "Go Mono", Automobil Clubul Roman - "Mr. Bear Driver" si Carrefour - "Shop Like a Jedi" sunt campaniile romanesti inscrise si recunoscute la aceasta editie a festivalului. Lista completa a premiilor este mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related