Godmother a lansat Black Energy in Romania. 51 de ore energizante in compania lui Mike Tyson

Godmother a lansat Black Energy in Romania. 51 de ore energizante in compania lui Mike Tyson

Energizantul numărul 1 pe piața din Polonia s-a lansat în România, cu ajutorul celebrului Mike Tyson. 

Pentru membrii echipei Godmother, agenția câștigătoare a pitchului organizat de FoodCare Polonia, primul pas a fost vizita acasă la Black Energy, unde le-a fost prezentată fabrica de producție, au făcut cunoștință cu echipa de implementare din partea clientului și au aflat mai multe despre brand și valorile asociate acestuia. Tot acolo, Godmother a avut ocazia de a-și prezenta viziunea despre lansarea brandului în România, cu un calendar al evenimentelor de lansare, dar și al comunicării Black Energy pe termen mediu și lung.

Rezultatul: implementarea unui eveniment-maraton de 51 de ore, cu un program la minut pe care vedeta americană l-a urmat întocmai. Scopul principal a fost de a obține un reach cât mai mare al vizitei de două zile în România a lui Mike Tyson, dar totodată de a genera în rândul consumatorilor asocierea imediată dintre starul american și produsul promovat, Black Energy.

 

Prima vizită a fost la Palatul Parlamentului. Întâmpinat de Ilie Năstase, legenda tenisului românesc, Iron Mike a făcut ordine în Parlamentul României, eveniment relatat pe larg în presa internațională, cu articole în Daily Mail, The Sun sau The Washington Times.

A urmat o serie de acțiuni într-un ritm alert, dar cu rezultate remarcabile:

  • 3 emisiuni TV live – lideri de audiență pe segmentele lor
  • 10 interviuri individuale
  • 2 petreceri în club (Club Nuba și Club Maxx)
  • 2 vizite larg mediatizate: întâlnirea cu foștii campioni mondiali Leonard Doroftei, Mihai Leu și Alexandru Diaconu, respectiv antrenamentul în ring cu Mircea Badea, prezentat live la Antena 3
  • Filmarea unui spot TV în magazinele Profi

Totul s-a concretizat într-o prezență masivă în media din România, de peste 400 de articole, stiri și reportaje cu o valoare la ratecard de peste 750 000 euro.

"Se dau așa: două zile de happeninguri la minut, o vedetă mai vedetă ca toate, un brand de succes în Polonia și 3 clienți (a se citi grupuri de clienți) pe două continente – echipa din România, echipa din Polonia și echipa lui Mike Tyson. Rezolvă-le, Godmother! Toate cele de mai sus au transformat lansarea Black Energy într-un extraordinar test de anduranță pentru noi, în urma căruia ne-am reconfirmat că, cel puțin în ceea ce privește partea de brand experience, într-adevăr, sky is not our limit!", a declarat Roxana Mălăescu (Client Service Director Godmother).

 

Andreea Oncescu (Brand Manager Elgeka Ferfelis) e de părere că "a fost unul din cele mai complexe proiecte în care distribuitorul  Elgeka Ferfelis România a fost implicat până acum, iar alături  de Godmother, totul a fost gestionat  very smoothly. Am avut împreună parte de momente de ținut în frâu, momente de dat bice, de tăiat garduri din fier, de organizat magazine, de coordonat oameni, unii VIP, altii mai puțin, și doar cateva clipe de slow down. Per total, am creat un eveniment extraordinar în jurul brandului Black Energy Drink și al lui Mike Tyson, în consecință, ne așteptăm la o loializare a consumatorilor finali în cel mai scurt timp. Ne asteptăm ca, prin eforturi susținute de trade marketing și proiecte speciale, să creștem market share-ul, NSD și WSD. Vrem ca, în 2019, Black Energy Drink să devină lider de piață în România."

 

Lansată la finalul anului 2011, băutura energizantă Black Energy a devenit lider absolut de piață în Polonia în numai doi ani, reușind să devanseze Red Bull, principalul competitor. Strategia de promovare a acestui produs premium a fost asocierea cu un endorser care să inspire forță și vitalitate.

Personalitatea aleasă a fost Mike Tyson, starul mondial care se potrivește cel mai bine cu valorile brandului: autenticitate, tărie de caracter, personalitate de luptător și dorință de a reuși.

Black Energy este produs de FoodCare Group, afacere de familie lansată în 1985 care înregistrează în prezent vânzări anuale de peste 160 de milioane de euro, cu 1000 angajati si distribuție in 59 de țări.

 

Echipele participante:

Echipa Godmother:
Client Service Director: Roxana Mălăescu
Media Coordinator: Adrian Nica
Press Officer: Larisa Perde
Project Manager: Georgiana Vasilica
Copywriter: Cătălin Olaru
Art Director: Gabi Niculae
DTP: Vali Milcoveanu
Marketing Manager FoodCare: Paulina Włodarska-Grodzińska
Marketing Officer Elgeka-Ferfelis: Andreea Oncescu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related