Porsche Romania comunica alaturi de Infinit Agency noul concept de service-uri „Volkswagen Direct Express”, destinat posesorilor de autoturisme Volkswagen mai vechi de minimum 5 ani.
Acest concept de service vine ca un raspuns din partea Volkswagen la nevoia posesorilor masinilor iesite din garantie de a accesa rapid service-ul. Fie ca e vorba de intretinere sau interventii minore, expertiza si calitatea Porsche Romania vine la preturi avantajoase, conturate in functie de varsta masinii.
Conceptul de service Volkswagen Direct Express este deja implementat in 3 regiuni din tara si urmeaza extinderea la nivel national. Comunicarea consta intr-o campanie targetata pe cele 3 regiuni cu scop de crestere awareness, dar si de informare privind beneficiile pe care le ofera clientilor precum: acces rapid la service, accesorii originale, expertiza tehnica VW. Ofertele avantajoase sunt demonstrate inca de la prima comunicare printr-o oferta speciala la schimb de ulei.
37 de milioane de afisari
Lansarea campaniei a generat imediat reactii. La nivel de ad-uri s-au inregistrat app 70 de mii de interactiuni, anume oameni care au interactionat cu ad-urile din campanie la nivel de social media, dar si o acoperire mare a populatiei oraselor targetate, cu peste 37 milioane de afisari si 7.5 milioane de unici, dintre care 2 milioane in teasing.
"Rezultatul a fost pozitiv mai ales in sensul in care desi suntem incaintr-o faza de constructie de brand awareness si crestere de engagement, aceasta a generat completari de formulare pentru oferte personalizate. Pentru noi este un an strategic in ceea ce priveste marketarea serviciilor de marca after-sales, pentru ca am putut sa iesim in piata cu o alternativa care sa ne fidelizeze clientii post-garantie. Colaborarea cu Infinit ne-a provocat un pic curajul strategico-creativ si sunt bucuros ca am ales sa scriem impreuna acest capitol important din povestea Direct Express", spune Dumitru Bolba (Sales Service, Parts and Accessories Manager, Porsche Romania).
Fidelizarea clientului cu masina iesita din perioada de garantie
"Cand vorbim de service auto de marca, challenge-ul – al tuturor jucatorilor din piata auto – este acela de a fideliza clientul care a iesit din perioada de garantie. Rolul nostru a fost sa intelegem ce ii face pe clienti sa renunte la service-ul „de cartier”, iar printr-o comunicare relevanta si in spiritul brandului sa le schimbam perceptia. Volkswagen ne-a facut treaba mai usoara pentru ca solutia vine in primul rand din produs. Astfel, am propus o strategie care sa comunice intr-un mod ceva mai curajos pozitionarea premium Volkswagen fata de alternativele din piata – sustinuta de expertiza brandului si o experienta superioara oferita clientului, dar si de preturi bune si timp mai rapid de raspuns. Asa a luat nastere umbrela de comunicare „Noi suntem altfel” sub care o serie de executii vin sa demonstreze avantajele Direct Express, incepand cu primul mesaj lansat: „Noi nu schimbam doar uleiul”, ci iti verificam si masina gratuity. A urmat: „La noi nu se cheama mox si nici cheie franceza”, pentru ca nu folosim asa ceva, apoi: „La noi nu se vorbeste cu sefu’”, pentru ca ne tratam clientul intr-un mod profesionist, intr-un tone of voice poate usor arrogant, dar util pentru a sublinia intentia si promisiunea brandului."
Alice Gavril (Head of New Business & Strategy, Infinit Agency)
Echipa implicata in realizarea proiectului:
Creatie: Razvan Mihai; Andrei Constantin; Ana Ciornea
Strategie: Alice Gavril;
Development: Roxana Jitaru; Cristi Constantin; Valentin Dumitru
Media: Andrei Cantoneru
Project Management: Ana Ilie; Oana Radulescu; Ana Dumitrescu; Adriana Dumitru
Echipa client:
Bolba Dumitru: Sales Service, Parts and Accessories Manager
Cristina Vladescu/ Oana Stroe: Sales Service, Parts and Accessories Marketing
Alin Oprea: Project Manager