Patru spoturi ale brandurilor romanesti ajung in luna octombrie in topul celor mai populare ad-uri vizionate de userii romani pe YouTube: Always, Ariel, ING Bank si, respectiv, NN. Pe locul patru regasim un review al tabletei Lenovo Yoga Book al tech-vloggerului Austin Evans.
YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube.
Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania in luna precedenta, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.
YouTube Romania Ads Leaderboard este un top lunar, publicat de IQads.
[Always Romania] Depaseste asteptarile cu Always Ultra
[Ariel Romania] Provocarea Ariel Marea Curatenie
[ING Bank Romania] ING Card Complet. Muta-ti salariul la ING
[Austin Evans] The Next Gen Tablet?
[NN Romania] Scoala de Buni Buni – NN Asigurari si Pensii
„In topul din luna octombrie intalnim o serie de spoturi de TV care au performat bine si pe YouTube. Astfel regasim in top fie cut-uri de 15 - 20 secunde, mai dinamice, cu cadru pe produs si focus pe branding, fie continut mai lung creat special pentru YouTube”, declara Emilia Branzan (Industry Manager, Google).