[Marketing de viteza] Cora Diaconescu (Tribal Worldwide): In goana de a raspunde pe cat de repede posibil cu un continut destept, nu se mai tine cont de identitatea brandului

[Marketing de viteza] Cora Diaconescu (Tribal Worldwide): In goana de a raspunde pe cat de repede posibil cu un continut destept, nu se mai tine cont de identitatea brandului

Real-time marketing este atunci cand colega aia frumoasa de la birou isi comanda o pizza care vine fara toppingul ei preferat, iar tu scoti din sertar un borcanel de masline care-i rezolva problema (gratie celor 8 luni de stalkereala pe Facebook) . Altfel, fiecare publicitar cu trucurile lui.

Cora Diaconescu, Head of Digital at Tribal Worldwide Romania, de exemplu, spune ca RTM-ul este o chestie tare buna si utila, dar si periculoasa. Ca atare, ne-a pus pe hartie o colectie de dos and don'ts de care trebuie sa tii cont atunci cand vrei sa fii "fasnetz pe internetz". Chestii de bun-simt, dar care trebuie mentionate: nu fi prost, nu fi rasist, nu fi plictisitor, nu fi ignorant samd. in lumea celor care trebuie sa cuvante in timp real. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related