GMP PR isi ajusteaza modelul de business pentru a raspunde si mai bine nevoilor clientilor si, de luna aceasta lanseaza divizia de Measurement & Consumer Behavior. Departamentul se va ocupa de intelegerea in profunzime a consumatorilor, testarea mesajelor pe diferite publicuri, segmentarea pietei si masurarea impactului campaniilor de comunicare.
Departamentul de measurement & consumer behavior va fi condus de Alexandra Cirstea, absolventa a Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Experienta ei profesionala include mai multe studii despre prejudecati si stereotipuri si discriminarea femeilor pe piata muncii si are peste 300 de ore de teren (interviuri sociologice) in care a interactionat cu oameni din toate paturile sociale.
"Am creat acest departament ca urmare a unui proces amplu de schimbare a modelului de business, care a inceput odata cu lansarea departamentului de brand journalism de la inceputul anului. Simteam deja de ceva timp ca agentiile de PR, asa cum le stim noi, nu mai raspund nevoilor complexe ale clientilor de astazi, asa ca am decis sa investim intr-o serie de competente vizionare pentru industria de PR din Romania", a spus Ioana Manoiu (Managing Partner GMP PR).
Departamentul va sprijini diviziile de PR din agentie: va identifica nevoile diferitelor publicuri, va contribui la personalizarea mesajele pentru acestea si, ulterior campaniilor, va masura impactul activitatilor de comunicare.
"Clientii ne cer rezultate. Measurement-ul aprofundat ne permite sa obtinem o imagine mai clara a impactului activitatilor de comunicare si astfel putem sa demonstram clientilor ce rezultate obtin prin investitia lor in PR", a explicat Ana-Maria Diceanu (Senior Partner GMP PR).