Golin a câștigat cele mai multe trofee Gold la această ediție a festivalului
Golin a câștigat premiul pentru Campania Anului cu Vanilla Skype // BRD - Groupe Société Générale la Gala Romanian PR Award 2016. De asemenea, Golin a fost agenția cu cele mai multe trofee Gold câștigate la această ediție a festivalului, ceea ce reconfirmă valoarea creativă a campaniilor realizate de echipă. În total, agenția a obținut aseară 5 trofee Gold, 5 Silver, 3 diplome de excelență și 20 de nominalizări.
„Există un element comun pentru toate campaniile Golin premiate la PR Award anul acesta: creativitatea. O creativitate puternică, diferită, care vorbește tuturor pentru că este simplă, relevantă, unește mediul online cu offline, emoția și tehnologia. Castingul pentru spectatori din turneul Vanilla Skype // BRD - Groupe Société Générale, conceptul de Unofficial Partners la Electric Castle, închirierea pentru prima dată în România a unei cetăți prin AirBnB la Festivalul de Film Istoric de la Râșnov, prezentarea de modă pe tiroliană pentru AFI Aventurier sunt câteva dintre campaniile noastre care au strălucit în această seară. Aș vrea să mulțumesc tuturor oamenilor din Golin, ei au făcut posibilă această performanță și era firesc ca pasiunea lor pentru comunicare și idei să fie recunoscută de industrie la PR Award, dar și la toate celelalte festivaluri importante de comunicare din 2016. O contribuție importantă la succesul Golin au avut-o colegii noștri din MullenLowe și Profero – am demonstrat și în acest an că împreună suntem mai puternici”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin.
Pe lângă premiul pentru Campania Anului, Vanilla Skype // BRD - Groupe Société Générale a câștigat 3 trofee Gold la categoriile Digital PR, Cultura, Artă și Buget - / Creativitate +. Alte campanii care i-au adus agenției Gold sunt Electric Castle, la categoria Social Media, și AFI Aventurier, la categoria PR pentru Marketing – Produse și servicii noi.
De asemenea, Golin a câștigat cinci trofee Silver – cu Fondul Proprietatea / Franklin Templeton, Privind spre viitor - campania aniversară de 5 ani, la categoria Comunicare Financiară; cu campania Râşnov BNB - Petrece o noapte istorică la Cetatea Râșnov, realizată pentru Asociația Mioritics, la categoriile Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă și Cultură, Artă; și cu Lay’s Academy, realizată pentru PepsiCo, la categoria Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate.
La acestea se adaugă trei diplome de excelență - la categoria Press Kit, cu campania Lidl – Jurnalul de amintiri #surprinstagram; la Sponsorship, cu Mercedes-Benz România – smart @Electric Castle; și la Producții video, cu Unilever – campania Lasă-l să se murdărească azi ca să devină ce vrea el mâine!, precum și alte 7 nominalizări cu campaniile Gerovital Plant - Secretul frumuseţii româncelor (Farmec), Ani de Liceu (KFC), Becel Blend Bar (Unilever) AFI Aventurier (AFI Palace Cotroceni) și Râşnov BNB - Petrece o noapte istorică la Cetatea Râșnov (Asociația Mioritics).