Dare Digital lanseaza campania de Black Friday a METRO Romania

Dare Digital lanseaza campania de Black Friday a METRO Romania

Agentia de performance marketing Dare Digital, care se ocupa in mod curent de campanii online, a dezvoltat conceptul de campanie Black Friday de anul acesta al METRO Romania, comerciantul care a introdus si lansat pe piata locala sistemul de vanzare cash&carry. 

Campania “Innebunit dupa Black Friday? Fii primul la METRO” se desfasoara la nivel national, in perioada 17-27 noiembrie 2016, pe TV, radio, print, online, precum si printr-o serie de proiecte speciale.

Black Friday a devenit in ultimii ani o campanie tot mai apreciata de consumatori si implementata cu succes de marile retele comerciale din Romania. Pregatirile si logistica necesare incep cu luni inainte, iar evenimentul se bucura, de fiecare data, de mai multe weekenduri dedicate.

Sursa de inspiratie a agentiei Dare Digital in realizarea noii campanii a reprezentat-o cursa consumatorilor printre raioane – atat fizice, cat si virtuale – care se incheie exclusiv odata cu epuizarea stocurilor.

Mixul de perseverenta, anduranta si rabdare de care dau dovada acestia a fost hiperbolizat in noua campanie METRO, pentru a evidentia situatiile extreme care ii pot surprinde pe cumparatori in goana dupa cele mai avantajoase oferte.

Personajul principal este interpretat de actorul Mihai Rait, care joaca rolul unui client obisnuit al magazinelor METRO, in perioada discounturilor de Black Friday. Fiecare spot prezinta cate o intalnire amuzanta cu oamenii prinsi de febra reducerilor.

 

"METRO este un client foarte deschis, care se si ne provoaca in mod constant sa iesim, deopotriva, din tiparele conventionale ale comunicarii. Intreaga echipa a lucrat cu placere la acest proiect, care excedeaza prezentarea obisnuita a Black Friday si beneficiaza de implicarea unui actor cunoscut si indragit de romani", a declarat Ciprian Susanu (Managing Partner al Dare Digital).

 

Spoturile radio si TV din campanie au fost realizate in colaborare cu Studioset Prod si regizate de Alexandru Maftei. 

 

Echipele participante:

Echipa Dare Digital care a lucrat pentru aceasta campanie este formata din: Ionut Mustata si Alex Manciu (Creative Directors & Copywriters), Paul Tanase (Art), Raisa Stirbu (Art), Mihai Putinelu (Account Manager), Ovidiu Cazamir (Account Executive) si Ciprian Susanu (Managing Partner).

Din echipa METRO Romania, direct implicati in campanie au fost Stratos Tsikmis (Head of Branding) Andreea Diaconu (Online Marketing Specialist) si Ionelia Diaconu (Brand Communication Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related