Agentia care a organizat campania pentru locale a Clotildei Armand in 10 zile

Agentia care a organizat campania pentru locale a Clotildei Armand in 10 zile

ERKA a fost fondata in 2004. Dupa terminatea studiilor la Strasbourg si practica intr-o agentie de publicitate din Franta, Ruxandra Serban, CEO- ul companiei, s-a decis sa aplice ce a invatat peste hotare si sa inceapa antreprenoriatul in acest domeniu.

Ea vorbeste mai jos despre clientii cu care au inceput acum 12 ani si care sunt inca in portofoliul agentiei, despre evolutia companiei si despre proiecte noi, cum a fost si candidatura Clotildei Armand la locale, anul acesta.

 

Cand a fost infiintata agentia, existau doi asociati si denumirea este, de fapt, un acronim din numele acestora. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related