Nu judeca omul de la casa

Nu judeca omul de la casa

Australia. Cinci angajati, dintre care trei manageri, un trainer si un supervisor, cinci restaurante McDonald's si tot atatea background-uri.

Intram in ciclul aparentele insala cu urmatoarea campanie semnata DDB Sydney si intitulata "Appetite Needs Opportunity". Spoturile ne fac cunostinta cu tineri pe care jobul de la Mc i-a crescut dincolo de fisa postului; tineri cu uniforma mirosind a hamburgeri care au reusit sa faca rai dintr-un job de fast food.

Brandul si agentia ne arata cum omul de la casa poate avea in spate o poveste mai interesanta, uneori, decat cel care comanda:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related