In lumea publicitatii, insemnul universal al sezonului festiv nu sunt nici ornamentele care apar in magazine din octombrie, nici colindele care se aud acolo, nici groaza din ochii cumparatorilor care nu stiu ce isi doresc cei dragi.
Este reclama de Craciun John Lewis. Din 2007, brandul a obisnuit lumea cu spoturi excesiv de emotionante si o coloana sonora pe masura.
Si, daca tot am vrut sa fim ultimii care anunta spotul realizat de Adam & Eve DDB, macar sa va spunem ca, in trei zile, a strans 7 milioane de vizualizari pe Youtube. Si anul asta nu va mai face sa plangeti.
Facem, in compensare, si o scurta istorie a acestor reclame, pana in prezent. (Apropo, cand credeti ca vine prima data Craciunul in agentiile de publicitate?)
Numaratoarea inversa este aici:
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
Aho, aho. Acum, chiar nu mai este loc de ascuns sau procrastinat. Va uram o aventura palpitanta prin magazine.