“Morarita esti chiar tu!”: campania-concurs pe care Panovia o dedica iubitorilor de strudele

“Morarita esti chiar tu!”: campania-concurs pe care Panovia o dedica iubitorilor de strudele

Toti am avut momente in care ne-am dorit sa ii surprindem pe cei dragi cu o gustare delicioasa, dar nu am dispus de timpul necesar pentru prepararea acesteia. Ei bine, Panovia a venit in intampinarea dorintelor noastre cu un desert absolut delicios si foarte rapid de preparat: strudelele Morarita.

“Morarita esti chiar tu!” este sloganul prin care, in premiera, compania Panovia, detinatorul brandului de patiserie Morarita, impreuna cu The GOOD Company, vrea sa ii stranga in jurul mesei pe toti amatorii de gustari dulci, delicioase si usor de preparat.

Prima campanie-concurs din istoria Morarita a pornit de la convingerea ca fiecare consumator, indiferent de varsta, sex, stil de viata sau pricepere in bucatarie, poate sa creeze un preparat dulce cu care sa-i surprinda pe cei apropiati in diferite contexte.

Despre provocarea “Morarita esti chiar tu!”

Morarita ii provoaca pe cei mai indrazneti amatori de dulciuri sa surprinda, intr-o fotografie sau un clip video, contextul cat mai distractiv in care au savurat strudelul Morarita. Insotit de o scurta descriere a povestii din spatele lui, materialul creat trebuie incarcat pe website si distribuit pe retelele de socializare, pentru a obtine voturile prietenilor.

Primii care s-au inscris in comunicare au fost endorserii campaniei, echipa Kooperativa 2.0 si Dana Rogoz, care si-au provocat cititorii sa se inscrie in concurs, prin intermediul materialelor video realizate, blogurilor si canalelor sociale proprii.

Inspiratia pentru participare a venit si prin restul canalelor de comunicare abordate: comunicarea pe canalele sociale ale Moraritei, campanii online, sponsorizari TV si, mai ales, activari in magazine.

Pentru ca fiecare provocare trebuie sa fie insotita si de surprize, cel mai creativ, original si convingator material va castiga Marele Premiu, un card cadou in valoare de 10.000 lei. Spunem “convingator”, pentru ca acesta va fi desemnat in urma jurizarii, de catre Cristi China si Kooperativa 2.0, impreuna cu echipa Panovia. Sanse la premii exista si pentru concurentii care nu vor obtine suficiente voturi pentru a se numara printre cei 5 finalisti care intra in cursa finala: saptamanal, prin tragere la sorti, se acorda cate un card cadou in valoare de 500 lei.

Concursul se desfasoara in perioada 15 septembrie – 15 decembrie 2016, iar marele castigator al provocarii “Morarita esti chiar tu!” va fi anuntat in apropierea sarbatorilor, pentru a ii incanta cu cadouri de Craciun pe cei dragi.

Sabin Martoiu (CEO, Panovia): „Traim in secolul vitezei si o buna parte a romanilor nu mai au timp si pentru prepararea dulciurilor. Prin lansarea acestei campanii, ne dorim cresterea comunitatii din jurul brandului Morarita, un brand autentic romanesc, oferind un produs dulce cu preparare rapida, care poate fi consumat in orice moment al zilei, ca desert sau ca gustare. Petrecand mai putin timp in bucatarie, clientii nostri se vor bucura de mai multe momente alaturi de cei dragi.”

Ana Stanel (Managing Partner, The Good Company): „Ne-am dorit foarte mult sa castigam proiectul Morarita: in primul rand, pentru ca este o premiera pentru client, deci miza e mare...iar noi ne dorim mize mari. In plus, este interesant cum Morarita incearca sa se joace, discret, dar provocator, cu mentalitatile incetatenite referitor la produsele congelate de patiserie; iar aceasta vine direct din arhitectura si din filosofia brandului, dar si de la oamenii care stau in spatele lui – de aceea, a fost o experienta sa cautam tonalitatea potrivita pentru a transmite aceste nuante mai departe.

Asteptam cu nerabdare sa vedem reactiile pietei la aceasta initiativa. Un lucru, insa, este cert: de cand lucreaza cu noi, Morarita a mai colectat un segment mic, dar loial de consumatori - echipa The GOOD Company, prietenii si familiile noastre. Din pacate, regulamentul concursului nu ne permite sa dam frau creativitatii in fata cuptorului asa cum ne-am dori; avantajul este ca o declansam la birou, atunci cand, inspirati de gust, ne vin si idei noi pentru acest proiect.”

Claudia Vulpe (Account Manager, The Good Company): „Campania a inceput cu o provocare lansata in primul rand catre noi. Ne-am dorit ca pe langa accentul pus pe atributele produsului, sa atragem publicul intr-un mod diferit, sa cream o experienta. Astfel, intreg conceptul a fost gandit ca un context de socializare si, totodata, ca un indemn la distractie si creativitate.

Stiind foarte bine ca timpul publicului nostru este limitat cand vine vorba despre petrecerea timpului in bucatarie, situatiile in care acestia sunt in cautarea unui desert delicios si usor de preparat sunt frecvente. Acest lucru, plus pofta de distractie, au reprezentat catalizatorul ce a dat nastere punctului central al campaniei, concursul „Morarita esti chiar tu!”.”

 

Echipele participante:

Echipa Panovia care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Sabin Martoiu (CEO), George Dobrescu (Sales Manager).

Echipa care a facut posibila aceasta campanie a fost formata din: Ana Stanel (Managing Partner - The GOOD Company), Claudia Vulpe (Account Manager - The GOOD Company), Valentina Voicu (Account Executive - The GOOD Company), Bogdan Jlobnitchi (Media Planner – The GOOD Company), Florence Luca (Director de Creatie - Digital Friday), Teodor Bradu (Senior Creative - Digital Friday), Teodora Alexa (Grafician - Digital Friday).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related