16 ani de presă, unul de PR. Oana Dobre-Dimofte: Tocmai atunci când îți dai jos fardul, oamenii încep să te creadă pe internet

16 ani de presă, unul de PR. Oana Dobre-Dimofte: Tocmai atunci când îți dai jos fardul, oamenii încep să te creadă pe internet

De când avea 14 ani, Oana Dobre-Dimofte voia să fie jurnalist. Ceea ce, peste doar 5 ani, s-a și întâmplat. A început la 19 ani, la Curentul. Au urmat Jurnalul Național, Evenimentul Zilei, Realitatea TV, Digi 24.

După 16 ani de presă, emisiuni la TV, investigații, politică și reportaje în zone de conflict, Oana a pus punct. Cu o explicație concisă: it’s not you, it’s me! :) În prezent conduce Links Share, divizia de online a agenției Links Associates.

Continuă să scrie. Are 10.000 de followers pe Facebook și un blog cu un headline sugestiv: My Life. My Rules. Despre toate acestea, dar și despre trecerea de la jurnalism la PR, adaptarea la noul mediu și începuturi, în textul de mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related