Decathlon incepe in forta aceasta toamna, dupa ce si-a ales coechipier de BTL agentia MullenLowe, alaturi de care a facut deja o figura frumoasa in deplasare, la Bacau. Astfel, dupa multe ore de antrenament, MullenLowe a demonstrat ca are energia si echipa pentru a ajuta retailerul sa aduca sportul mai aproape de romani.
"Ne-am asumat misiunea de a face sportul accesibil unui public cat mai larg din Romania, iar expertiza MullenLowe in BTL ne ajuta sa organizam evenimente si activari prin care sa-i motivam pe romani sa aiba un stil de viata mai sanatos, sa descopere placerea de a face miscare si sa inteleaga nevoia de a avea echipamentul potrivit pentru orice activitate", afirma Lacramioara Rosca (Responsabil Comunicare, Decathlon Romania).
Desi fac echipa de putin timp, Decathlon si MullenLowe au avut deja un prim derby in Bacau, odata cu deschiderea primului magazin al retailerului de articole sportive in acest oras, in incinta Hello Shopping Park, al treilea din regiunea Moldovei.
"Stiam deja ca Decathlon este un brand indragit de romani, insa ne-a impresionat entuziasmul cu care bacauanii au primit vestea deschiderii magazinului din orasul lor. Ne-am propus sa transpunem in activitatile de aici calitatea produselor Decathlon si pasiunea pentru sport, iar faptul ca oamenii au raspuns intr-un numar atat de mare provocarii noastre de a face miscare ne-a insuflat si noua un boost de energie", adauga Oana Popescu (BTL Manager, MullenLowe).
Activarea outdoor a avut loc inainte de deschiderea magazinului din Bacau si a atras peste 2.000 de persoane la o serie de competitii sportive pregatite de Decathlon si MullenLowe. De asemenea, trecatorii au putut testa echipamente si articole sportive si chiar au fost provocati sa verifice rezistenta unor produse – spre exemplu, au incercat fara succes sa rupa o pereche de pantaloni de vanatoare sau sa sparga o casca de protectie pentru biciclisti.
Magazinul Decathlon din Bacau a fost inaugurat in cadrul unei conferinte organizate de Golin la care au participat, alaturi de jurnalisti si bloggeri, reprezentanti ai autoritatilor locale si personalitati sportive.
De asemenea, deschiderea noului magazin a fost sustinuta de o campanie de comunicare outdoor gestionata de agentia Initiative, care a inclus panouri publicitare de tip statie sau directionale.
Echipele participante:
Din partea Decathlon a participat la organizarea evenimentelor Lacramioara Rosca, Responsabil Comunicare, Decathlon Romania.
Din echipa MullenLowe au facut parte Oana Popescu (BTL Manager, MullenLowe), Mihaela Rotariu (Senior BTL Executive) si Manuela Gogu (Creative Integration Director); Golin a fost reprezentata de Ana Trif (Director), Raluca Manaila (Senior Media Associate), Irina Gonta (Junior Media Associate) si Thedeea Gherlan (Digital Manager), iar Initiative de Andreea Dinescu (Deputy Managing Director) si Luiza Popa (OOH Media Buyer).