S-a dat startul proiectulul CompetițIAA, ajuns anul acesta la a șasea ediție. Proiectul CompetițIAA a început în anul 2010, iar în total a adunat peste 600 de participanți și 53 de echipe finaliste.
Proiectul este organizat de asociația IAA Young Professionals și își propune ca în fiecare ediție să ofere studenților pasionați de marketing și de comunicare șansa unei experiențe practice prin simularea unui pitch pentru 7 clienți importanți. Anul acesta participanții vor avea ocazia de a răspunde unui brief din partea unor clienți importanți ca: Accesa, Banca Transilvania, Visa (prin proiectele de educație financiară BaniIQ și Banii pe Net), Gillette, Sykes, Untold Festival și IAA (International Advertising Association).
Studenții și masteranzii pasionați de marketing și de comunicare, vor avea oportunitatea de a lucra în echipe de 3 sau 5 colegi, pe un brief real și de a participa la un pitch. Toți participanții vor primi feedback de la clienți, iar prin evaluarea ideilor, participanții își vor testa în timp real abilitățile în marketing și comunicare. Fiecare echipă câștigătoare va fi răsplătită cu un premiu a câte 500€, premiile totale însumând 3500€.
Pentru prima dată, ediția de anul acesta se va desfășura atât în București, cât și în Cluj, astfel că pasionații de marketing și comunicare din cele două orașe se pot înscrie în competiția brief-urilor celor 7 clienți online până la 21 octombrie, ora 23:59.
"Ce ocazie mai bună pentru cei aflați la început de drum să ia parte la un proces real de pitching, să învețe de la profesionișt și să impresioneze un client adevărat cu propunerile lor?
CompetițIAA este proiectul nostru de suflet, iar faptul că suntem la a 6-a ediție, având în fiecare an parteneri de renume, ne-a impulsionat să extindem inițiativa împreună cu colegii de la IAA Young professionals Cluj, transformându-l în cel mai complex proiect al asociației", Ioana Sigarteu, Președinte IAA Young Profesionals.