„Oamenii pe care îi întâlnești în călătorii sunt cei care te fac să îți amintești de un loc"

„Oamenii pe care îi întâlnești în călătorii sunt cei care te fac să îți amintești de un loc"

Manuel Martínez, câștigătorul la nivel global al campaniei momondo The DNA Journey

În aprilie 2016, momondo a invitat 67 de persoane să pornească într-o călătorie pe baza ADN-ului lor. Acestora li s-a propus să facă un test ADN și să le fie înregistrate experiențele aferente testării. 16 dintre aceștia au fost prezentați în filmul „momondo – The DNA Journey". Ca parte din această campanie, momondo a început o competiție prin care le-a oferit oamenilor din întreaga lume șansa de a fi parte din această călătorie și de a câștiga unul dintre cele 500 de kituri ADN.

momondo – The DNA Journey

La nivel mondial, un total de 170,378 de persoane s-au alăturat și au spus cum văd ei modul prin care ar deschide lumea prin călătorii. 500 dintre aceștia au câștigat un kit de testare ADN și au continuat să-și descopere propriile origini dezvăluite pe baza probei lor de salivă. Pe baza filmării în timp ce citeau rezultatele ADN-ului lor, aceștia au intrat în competiția momondo pentru câștigarea propriei călătorii pe baza originilor. Câștigătorul premiului I va merge într-o călătorie prin toate țările aflate în propriul cod genetic, iar ca parte a premiului II, 17 câștigători locali vor călători într-o țară găsit în ADN-ul lor.

„Fiecare participant la competiție a avut o poveste extraordinară de spus. Dar, în cele din urmă, Manuel Martínez s-a evidențiat prin filmul lui reflexiv și dinamic. El vede lumea cu ochii deschiși, motiv pentru care noi credem că el este persoana potrivită pentru a purta mesajul nostrum cu el în propria călătorie. Suntem bucuroși sa îl anunțăm pe Manuel drept câștigătorul concursului internațional The DNA Journey", a declarat Mircea Giurcă, Online Marketing Manager Momondo România.

„Mă simt foarte conectat la lume", a declarat Manuel live pe camera după deschiderea rezultatelor sale de ADN. Născut și crescut în Mexic, numele său de familie a arătat întotdeauna rădăcinile lui europene și l-a făcut să se gândească mai mult la ce a moștenit de-a lungul anilor. Cu toate acestea, studentul la inginerie mecanică spune că n-ar fi visat niciodată să afle că are origini în toată lumea și că are strămoși în Asia, Africa, Europa de Sud, de Est și de Nord, precum și că are profilul unui american nativ.

„După ce am trimis testul ADN, am început să-mi întreb familia despre moștenirea mea. Am descoperit că trecutul meu este mult mai divers decât am crezut inițial. Strămoșii tatălui meu au venit dintr-un oraș mic din nordul Italiei. Mama mea are numele ei de fată ca numele unui mic sat din Portugalia. Ar fi interesant să înceapă călătoria mea din aceste două orașe, să ajung să cunoască cultura și să descopăr modul în care localnicii trăiesc acolo în prezent. Dar sunt, de asemenea, foarte încântat să călătoresc în Europa de Est, precum și în Africa și Asia!"

Când a trimis filmul său de prezentare, Manuel locuia în Germania, dar până când a câștigat concursul The DNA Journey, se mutase deja în Grecia.

„Sunt un dependent de călătorii. Părinții mei m-au dus în multe vacanțe când eram mic, așa că m-am îndrăgostit de atunci de ideea de a călători. Din experiența mea, oamenii pe care îi întâlnești în călătorii sunt cei care te fac să îți amintești de un loc. Întotdeauna am simțit nevoia de a face o diferență în viață și mi-aș dori să fiu un mesager între oamenii din culture diferite."

Filmul în care Manuel Martínez descoperă rezultatele testului său ADN.

Câștigătorul celui de-al doilea loc în România este Raluca Ghimpu, consultant IT din Cluj, în vârstă de 25 de ani.

„Eram aproape sigură că vor ieși regiuni învecinate cu România, dar nu m-am gândit niciodată atât de departe. Surpriza a fost să ajung până în sudul Asiei și Finlanda, nord-vestul Rusiei. Strămoșii mei s-au întâlnit undeva la mijlocul drumul”, a spus Raluca Ghimpu când a fost întrebată ce rezultate ADN se aștepta să primească. „Dacă testul ar fi făcut obligatoriu nu ar mai exista atât de multă discriminare. Cred că aflarea ADN-ului te ajută să te simți întreg. Un întreg făcut din mici bucățele din diferite părți ale planetei.”

 

Date despre „momondo – The DNA Journey”

  • Peste 175 de milioane de vizualizări ale filmului campaniei „momondo – The DNA Journey”
  • Peste 8,3 milioane de reacții pe toate platformele sociale
  • 396 milioane de oameni din întreaga lume au aflat despre campanie
  • Peste 550 de apariții media și 4,4 miliarde de afișări media
  • 170,378 de persoane din întreaga lume au intrat în competiția „momondo – The DNA Journey”

momondo.ro este un motor de căutare independent și gratuit care compară cele mai bune oferte pentru bilete de avion, hoteluri și închirieri auto la nivel global. momondo a primit numeroase distincții internaționale și este recomandat de către publicațiile The New York Times, CNN, Frommer’s și The Daily Telegraph. momondo are birourile în Copenhaga și este prezent pe 35 de piețe internaționale. Aplicațiile momondo pentru mobil sunt disponibile gratuit pe iPhone si Android.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related