Golin a fost, pentru al doilea an consecutiv, cea mai premiata agentie de PR la Webstock 2016, cel mai important eveniment local dedicat social media. Premiile obtinute de Golin in cadrul festivalului, trofeu la categoria Blogging campaigns cu KFC – Revista liceului si locul III la categoria Best use of photography cu VEKA – #vacanta #lafereastramea, confirma expertiza The BridgeTM, singurul hub de digital si social media integrat intr-o agentie de PR din Romania.
„De cativa ani inscriem campaniile de social media si digital PR ale Golin la festivaluri unde ne batem pe multe categorii cu agentii de advertising si digital, iar premiile castigate anul acesta la Webstock arata inca o data ca putem genera idei creative si de impact. In acelasi timp, am demonstrat cum o campanie poate fi facuta in parteneriat cu endorserii si consumatorii care primesc maxima libertate in crearea de continut ce se viralizeaza rapid tocmai pentru ca si-l pot personaliza si pot comunica despre brand si ei insisi”, spune Raluca Duta, Chief of The BridgeTM, Golin.
Proiectul editorial Revista Liceului, realizat de Golin pentru KFC in cadrul campaniei Vreau in clasa a noua, reprezinta o colectie de articole dedicate copiilor din program, sub forma unor marturii, amintiri si sfaturi care sa ii motiveze si inspire. Peste 25 de bloggeri si alti influentatori din social media au contribuit cu articole pentru acest concept puternic, prin care s-a creat un context de empatie intre ambasadori si targetul campaniei. Trofeul pentru acest proiect la categoria Blogging campaigns evidentiaza din nou pozitionarea privilegiata Golin in raport cu bloggerii, acestia clasand agentia pe primul loc in cadrul topului Biz timp de 4 ani consecutiv.
De asemenea, in cadrul campaniei clasate pe locul III la Best use of photography, #vacanta #lafereastramea (VEKA), o serie de endorseri si utilizatori de Facebook si Instagram au fost provocati sa surprinda atmosfera de vacanta din orasele in care petrec cel mai mult timp pe perioada verii, in opozitie cu instantaneele postate de prietenii lor in timp ce calatoresc.
The BridgeTM, un tool unic implementat de Golin, dezvolta pentru clientii agentiei campanii complexe de social media, proiecte de impact cu bloggeri, activari creative de real time marketing etc. Prezenta de-a lungul timpului pe podiumurile mai multor festivaluri din industria de comunicare, echipa de digital a Golin a castigat, pana in acest moment, peste 20 de premii pentru campanii realizate alaturi de clienti precum Colgate, History Channel, KFC, Lipton, MasterCard, Orange, Paul, Pepsi Romania, VEKA, Tocmai.ro, Transavia.