PROMOTIFUL ACME permite constructia unei promotii online in ore, nu saptamani

PROMOTIFUL ACME permite constructia unei promotii online in ore, nu saptamani

Grupul Mediapost Hit Mail lanseaza, sub brandul umbrela PROMOTIFUL, platforma ACME, un concept unic destinat organizatorilor de promotii online. PROMOTIFUL ACME promite realizarea unui website de promotie complet (customizare vizuala integrala pe specificul brandului, mecanica de promotie, raportare in timp real) in cateva ore, comparativ cu modelul traditional in care durata se putea extinde chiar si la cateva saptamani.

Constructia site-ului de promotie si alegerea mecanicii promotionale se fac extrem de simplu, chiar si de catre o persoana fara cunostinte tehnice.

Costul poate fi chiar si de 10 ori mai mic decat in modelul traditional. Concret, cu un buget sub 1000 de euro, un marketer poate construi in mai putin de o zi un site complet de promotie, cu tot cu mecanica aferenta, precum si eventuale integrari cu SMS sau aplicatii de Facebook. Astfel, marketerii castiga timp si bani pentru o campanie de comunicare mai buna in jurul promotiei.

PROMOTIFUL ACME inglobeaza experienta de aproape 20 de ani in promotii a grupului Mediapost Hit Mail si include toate mecanicile uzuale de promotie: tragere la sorti, momente norocoase, concurs foto, pariaza pe pretul corect, trimite un bon de casa si altele. Toate acestea sunt implementate optim din punct de vedere al experientei de navigare, indiferent de device (telefon mobil, tableta, desktop).

In plus, in platforma sunt incluse toate sistemele anti-frauda, optimizarile si know-how-ul care vin doar din experienta practica a celor care au lucrat efectiv, hands-on, promotii multiple, din toate domeniile de activitate.

Platforma este accesibila oricui, indiferent de segmentul de activitate, marimea companiei sau disponibilitatea unui departament de comunicare sau IT.

Programatorii, oamenii de marketing si comunicare trebuie sa aiba mai mult timp pentru proiecte care sa-i dezvolte atat pe ei personal cat si industria din care fac parte. Am pus in PROMOTIFUL ACME toata experienta noastra in domeniu, acumulata in organizarea a sute de promotii pentru a elibera cat mai mult marketerii, agentiile si programatorii de sarcinile care pot fi automatizate.

Cand am inceput sa dezvoltam PROMOTIFUL ACME, acum 10 luni, ne-am dorit sa producem o solutie software pe care sa putem scrie cu sinceritate <Turning Mondays into Fridays for digital marketers>. Cred ca am reusit!"  declara Catalin Raescu, Product Manager, PROMOTIFUL ACME.

 

Cum se poate testa PROMOTIFUL ACME?

Testarea este gratuita. La adresa demo-acme.promotiful.com exista un demo vizual pe un brand ipotetic de ciocolata, iar un login gratuit in interfata de administrare poate fi obtinut accesand promotiful.com/generate-login.

Grupul Mediapost Hit Mail si-a inceput activitatea in domeniul marketingului relational integrat in anul 1997 si este detinut in prezent de catre grupul francez La Poste. Grupul isi desfasoara activitatea in marketing in birourile din Bucuresti, Sofia si Cluj-Napoca. In 2015, cifra de afaceri consolidata a depasit 36 milioane de lei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related