Săptămâna aceasta a început ofertant pentru toți cei care au nevoie să își elibereze opiniile în spațiul public. Nici nu știi unde să comentezi mai întâi: la Dana Nălbaru și Dragoș Bucur, să le explici cum trebuie să își crească copiii, sau la Iulian Comănescu, care a indignat lumea bună cu o variantă nouă de cronică de film, metoda live-text?
Ai putea să dai skip la toate astea și să îți vezi de treabă, așa cum faci cu reclamele nedorite. Dar și skipul are efectele lui nevăzute, la care probabil nu te-ai gândit niciodată.
The Youth Foundation îți arată unul dintre ele. Are legătură cu educația, că tot am început cu dezbaterea asta, ziua de luni. Cum ONG-ul nu are fonduri pentru media, s-a folosit de programul Google Ad Grant. Și le-a arătat celor care dau skip, că un simplu click are tăiș dublu.
Despre tentative creative de a lupta cu Skip-ul am mai scris. Dar poate ați uitat. Și chiar dacă nu, să le mai trecem o dată în revistă, că merită: skipul în joacă, skipul, Lenny Kravitz și James Franco și skipul care te roagă.
Știm că ar fi super să dăm skip la ziua de luni, dar poate și ei i-ar plăcea să ne sară, în același fel, așa că hai să păstrăm un echilibru sensibil și să ne îndreptăm cu hotărâre spre celelalte zile ale săptămânii.