Brandurile de cosmetice și, în general, cele destinate femeilor au avut o epifanie în ultimii ani. Nu știm ce s-a întâmplat, unul dintre CEO o fi luat într-o dimineață metroul din greșeală sau a intrat în vreun magazin, important e că au descoperit o chestie care i-a marcat definitiv.
Femeia reală se numește ea și în căutarea acestei fantasme, agențiile de publicitate își dau sângele și sudoarea, își testează limitele și își provoacă Zeii.
Recent, Kenzo (și Spike Jonze) au dus experimentul pe câmpii, unde a fost îmbrățișat de toată suflarea internetului.
Revenim cu un nou episod, tot marca Kenzo, featuring Carrie Brownstein (starul din Portlandia), care ne aduce în realitatea absurdă din social media.
Aici întâlnim dileme de genul cât de transparente sunt zidurile digitale și cum poți să te inserezi în viața altcuiva, plus ironie, căci doar așa e viața adevărată, nu duce lipsă nici de absurd, nici de umor.