Un sequel care s-a lăsat așteptat 10 ani

Un sequel care s-a lăsat așteptat 10 ani

Sunt puține brandurile care își permit să facă o glumă cu bătaie la o reclamă de acum 10 ani. Doar Seinfeld făcea aroganțe de genul ăsta, în care un personaj își pierdea portofelul și îl găsea peste câteva sezoane, fără nici o legătură narativă.

Dar, după cum scriam aici, Honda nu este un brand obișnuit. Reclamele companiei au scris capitole importante din istoria publicității, iar cea care i-a încoronat imaginea, fixând-o în punctul acela, al jocului și al exactității, al inginerilor care visează, a fost Rotița celor de la Wieden+Kennedy. Cu un buget de un milion de lire sterline, The Cog a fost una dintre cele mai premiate reclame din lume.

Și acum a venit și continuarea:

Originalul de acum 10 ani

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related