Cand nu le convine ceva, romanii au optiunea de a umple frigiderul vinovatilor. Pe acelasi principiu, mai ca s-a reinnoit stocul de carne de la Wendy's, cu livrare de la userii din YouTube adresand cu drag ultima campanie a brandului.
Viraj la stanga ca sa povestim care-i treaba. Wendy's a mai scos un burger, Baconator. L-a personfiicat, i-a facut pagina de Twitter si l-a pus in mijlocul unei serii de trei spoturi care spun, pe scurt: daca esti o bucata de carne congelata, gatita la microunde sau, mai rau, o leguma, n-ai ce cauta in treaba asta.
E cazul sa viram spre dreapta, cu focus pe reactii. Pentru ca acesta din urma, intitulat "No Veggies Allowed", a generat, asa cum era de asteptat, cateva pareri cu aer de connoisseur, pragmatism vegetarian si, pe alocuri, interventii de la mai multi reprezentanti ai categoriei Captain Obvious:
Si de unde nici nu te-astepti, sar si observatiile despre rasism: