Să scriem cu aer poluat

Să scriem cu aer poluat

Există companii care vând aer. Unele din Canada, altele din Marea Britanie. O sticluță ajunge și până la 100 de euro bucata. Cine cumpără, v-ați putea întreba? Bogații din China. Țara aceea în care poluarea a atins cote îngrijorătoare, motiv de apariție periodică a unor articole care spun că a respira în Beijing e echivalentul fumatului unui pachet de țigări pe zi. (Calcule, aici)

Există și fenomenul invers. Companii care se folosesc de aerul poluat pentru a se promova. Totul e posibil, după cum se vede. 

Tiger Beer, in colaborare cu Graviky Labs și  Marcel Sydney au lansat gama Air-Ink care cuprinde o serie largă de stilouri, markere și spray-uri realizate din aer poluat. 

Ei au produs aproape 150 de litri de Air-Ink, ceea ce echivalează cu 2.500 de ore de poluare tipică a mașinilor. Produsele au fost oferite apoi unor artiști din Asia, cum ar fi Bao Ho, Caratoes, Xeme și Kristopher H. care le-au folosit în graffiti, pe străzile din Hong Kong.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related