Titlul de mai sus nu suferă de typos. Am donat și noi, atât cât am avut: doi de A și un O. Mai țineți minte când românii adoptau câte un ș găsit pe stradă sau câte un t plouat și înfometat?
Se pare că și literele au nevoie de oameni, nu doar oamenii de ele. Dar și mai important de atât, oamenii au nevoie de oameni. Și, pentru a-și aminti asta, mănâncă, donează și adoptă litere.
NHS Blood and Transplant și agenția de PR Engine Group, din Londra, au lansat campania #MissingType prin care literele A, B și O, care denumesc principalele tipuri de sânge, au dispărut din numele unor branduri importante.
Este al doilea an al campaniei și, de data asta, efectul ei este global. Au intrat în joc Microsoft, Tesco, Google și nume de orașe iconice, ca Toronto și Amsterdam.
I msterdm! We're missing some crucial letters here....#missingtype pic.twitter.com/WWolpZgCAA
— I amsterdam (@Iamsterdam) August 16, 2016
We’re supp_rting #MissingType c_mp_ign. Sh_w y_ur supp_rt
— Microsoft UK (@MicrosoftUK) August 16, 2016
もし世の中から「A」「B」「O」が消えてしまったらGoogleロゴはこんな姿に…。献血でA,B,Oを守りましょう。詳細は日本赤十字社のページ https://t.co/N41Qw2FXQj をご覧ください。 #MISSINGTYPE pic.twitter.com/N2cYN6GCpw
— Google Japan (@googlejapan) August 16, 2016
Donațiile de sânge au scăzut cu 30% în ultimul an, în toată lumea. Dacă nu aveți litere de dat, poate aveți sânge de donat. Vedeți aici detaliile.