Razvan Capanescu a preluat de la 15 august a.c. fraiele creatiei grupului McCann din Republica Ceha. El s-a mutat deja la Praga, unde isi au sediul toate diviziile McCann Worldgroup pe care Capanescu le va conduce din punct de vedere creativ: McCann, McCann Digital si Momentum.
McCann Worldgroup este cel mai important grup de comunicare din Cehia. Numarul creativilor pe care Capanescu ii coordoneaza este de 40, iar portofoliul de clienti include branduri renumite precum: Avast, Bata, Gambrinus, Kozel, MasterCard sau Vodafone.
Numirea lui Capanescu in pozitia de Chief Creative Officer (CCO) McCann Worldgroup Praga vine ca urmare a rezultatelor de business pe care cunoscutul lider creativ roman le-a avut an de an pe piata locala, precum si a recunoasterii creative obtinute constant atat pe plan local, cat si international.
“Am aflat despre Razvan de la unul dintre clientii nostri cheie, care i-a fost si lui client in Bucuresti in urma cu cativa ani. Am fost foarte impresionati inca de la primele contacte, iar acum, ca stim si mai bine intreg parcursul lui profesional si portofoliul spectaculos, suntem foarte mandri ca se alatura echipei noastre manageriale. Ne doream la conducerea creativa un lider adevarat si suntem convinsi ca am gasit unul”, spune Jan Binar, CEO McCann Worldgroup Prague.
“Razvan a fost intotdeauna un bun prieten, dar si un competitor redutabil. Sunt bucuros ca Jan a reusit sa il convinga sa isi aduca talentul in slujba biroului de la Praga. Sunt sigur ca Razvan va aduce cu el la McCann pofta si ambitia de a crea lucruri remarcabile, cat si experienta de a le duce la indeplinire, transformand si acest birou intr-un creative powerhouse, consolidand momentumul bun pe care il avem in Europa”, a declarat Adrian Botan, Global Executive Creative Director at McCann Worldgroup.
“Sunt foarte bucuros sa revin in reteaua McCann, unde am mai lucrat in urma cu multi ani, si sa ma alatur echipei din Praga in rol de CCO. Cred ca voi face echipa buna atat cu Jan si noii colegi de birou, cat si cu Adrian si colegii din regiune, impartasind aceleasi valori. Abia astept sa ma apuc de treaba intr-o agentie la fel de ambitioasa dpdv creativ ca si mine, si sa ma bucur de orasul minunat, unul dintre preferatele mele” , a adaugat Razvan Capanescu.
Capanescu are o experienta de aproape 20 de ani in comunicare, dintre care 12 ca director de creatie, fiind pe rand la conducerea creativilor unor firme de top precum Ogilvy, Publicis si, din octombrie 2014 pana in prezent, Leo Burnett, la ultimele doua ocupand tot rolul de CCO.
In toate aceste firme a obtinut numeroase recunoasteri creative la nivel international sau local, peste 120, printre care premii importante la: AdPrint, ADOR, AdSpot Award, Ad Stars Asia, Cresta, Epica, Effie, Eurobest, Golden Hammer, Golden Drum, The Intercontinental Advertising Cup, London International Awards, New York Festivals si Cannes Lions. Razvan a organizat sau reorganizat departamentele de creatie, a crescut si modelat generatii de creativi, a realizat campanii renumite si, poate cel mai important, a castigat admiratia breslei, business-ul si respectul clientilor, oamenilor de marketing si advertising.
In 2015, la cea mai recenta editie a premiilor IAA Excellence Awards din Romania, a fost desemnat Personalitatea Anului in marcom-ul romanesc. Capanescu a fost de asemenea selectionat sa participe in calitate de jurat la festivaluri internationale precum Ad Stars (Asia), ADC Europe, Golden Drum, Eurobest sau New York, iar in vara acestui an in calitate de vorbitor la Cannes Lions.