- O noua campanie de comunicare dezvoltata de Deutsche Telekom la nivel european, cu tenorul Andrea Bocelli in rolul principal, va fi lansata in Romania
- Timotheus Hottges, CEO Deutsche Telekom: "O Europa fara frontiere are nevoie de comunicare fara frontiere"
- In sprijinul ideii ca tehnologia conecteaza oamenii si pietele peste frontiere, campania este lansata in Romania sub motto-ul "Te simti conectat in Romania si in Europa cu noua experienta 4G Telekom"
Telekom Romania lanseaza noua campanie de comunicare „Europa”, initiata de Deutsche Telekom la nivel european. Campania, care il are in rolul principal pe tenorul Andrea Bocelli, are ca punct de plecare faptul ca atat Deutsche Telekom, cat si artistul, cred intr-o Europa conectata.
Romania se numara printre cele 12 tari europene in care Deutsche Telekom va lansa succesiv noua campanie pentru a sublinia strategia Grupului de a deveni cel mai mare furnizor european de telecomunicatii.
"Noi, Deutsche Telekom, vedem Europa ca pe un castig. Operam in 13 piete europene. Acest lucru ne face mai internationali. Facem schimb de idei si informatii intre companiile noastre nationale. Invatam unii de la altii si aceasta ne face mai buni", explica Timotheus Hottges (CEO Deutsche) afirmand astfel importanta ideii europene pentru deciziile antreprenoriale.
"Tehnologia retelei si digitalizarea reprezinta bazele comunicarii fara frontiere. O Europa fara frontiere are nevoie de comunicare fara frontiere".
Claudia Nemat (membru in Boardul Deutsche Telekom si responsabila pentru Europa si Tehnologie) adauga:
"Dorim sa continuam investitiile in reteaua noastra pan-europeana si in servicii inovatoare, pentru a consolida pozitia noastra de leader in tehnologie in Europa si pentru a oferi cea mai buna experienta clientilor nostri".
In Romania, noua campanie media ruleaza incepand de astazi sub sloganul „Te simti conectat in Romania si in Europa cu noua experienta 4G Telekom”.
"Cu o acoperire extinsa pentru serviciile 4G si beneficii pe care clientii nostri le pot folosi si in Romania si peste hotare, Telekom le ofera acestora nu doar pachete atractive, ci si o experienta imbunatatita in folosirea serviciilor. Cu noua campanie media vrem sa intarim mesajul catre clientii nostri ca reteaua viitorului trebuie sa conecteze cat mai multi oameni cu putinta, fara frontiere, si sa ofere cele mai bune servicii si produse inovatoare", a spus Miroslav Majoroš (CEO Telekom Romania).
Telekom Romania ofera un portofoliu vast de servicii mobile pentru clientii rezidentiali, dar si pentru companii, portofoliu care include trafic de date la viteza 4G – atat national cat si in roaming in tarile si retelele cu care Telekom a incheiat parteneriate de roaming 4G. Cu planurile tarifare Talk, Surf si Complete, clientii Telekom persoane fizice beneficiaza de pana la 2 GB trafic de date in roaming in Uniunea Europeana si de pana la 8 GB trafic de date national, pe care utilizatorii il pot folosi si in roaming pentru un tarif suplimentar de 0,06 euro / MB (TVA inclus).
Cu planurile tarifare de voce si date mobile pentru persoane juridice, clientii companii pot beneficia de pana la 3 GB trafic de date 4G in roaming in Uniunea Europeana si de pana la 9 GB trafic de date national 4G, pe care utilizatorii il pot folosi si in roaming pentru un tarif suplimentar de 0,06 euro / MB (TVA inclus).
"Nu poti vedea ceea ce conecteaza Europa. Dar poti simti"
Campania europeana reprezinta conectarea tarilor si a oamenilor prin intermediul unei retele invizibile, dar care ofera mereu sentimentul conectarii.
Spotul TV transmite aceasta idee cu ajutorul lui Andrea Bocelli, care si-a pierdut vederea la varsta de 12 ani. Tenorul ii conduce pe spectatori intr-o calatorie prin Europa. Acompaniat de imagini si muzica emotionante, el explica semnificatia puterii retelei, de a depasi frontierele. Cu bratele larg deschise, Andrea Bocelli simbolizeaza conectivitatea oferita in Europa prin Telekom si retelele sale partenere.
Pentru Andrea Bocelli, tehnologia retelei de astazi reprezinta una din marile realizari ale lumii moderne.
"Reteaua transforma Europa intr-o comunitate si-i aduce pe oameni mai aproape unii de altii. Ca si muzica mea. Muzica este o limba speciala pe care o intelege oricine – si-i conecteaza astfel pe oameni", spune tenorul.
"Viata este o retea complexa de relatii cu oameni. Cu ajutorul acestei retele si a noilor tehnologii, vreau sa fiu conectat cu toti cei care sunt importanti pentru mine. Ce este adevarat pentru muzica este adevarat si pentru retea. Nu poti vedea ceea ce conecteaza Europa. Dar poti simti."
Elementul central al campaniei este „T”-ul magenta reprezentat vizual de bratele deschise in forma de „T”, ale oamenilor aflati in diferite situatii. Gestul emotionant de a deschide bratele este inteles universal si reprezinta conectivitatea umana dincolo de granitele Europei. Transpune brandul Telekom si logo-ul T intr-un gest deschis, pozitiv, care transforma reteaua Telekom intr-un simbol.
Campania va fi derulata prin spot TV, reclame outdoor si in media tiparita, precum si prin comunicare online si in social media.
Campania europeana a fost lansata in Germania la mijlocul lunii iulie si va fi derulata in Albania, Austria, Croatia, Cehia, Germania, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, Olanda, Polonia, Romania si Slovacia.