Dupa succesul modelului g4, Golin anunta o noua structura de leadership a retelei globale

Dupa succesul modelului g4, Golin anunta o noua structura de leadership a retelei globale

Reteaua globala de PR Golin, parte a Interpublic Group (IPG), va trece de la un model traditional de management cu un singur CEO, Fred Cook, la o echipa formata din trei CEO – Jonathan Hughes, Matt Neale si Gary Rudnick – care vor imparti responsabilitatile de leadership.

Fred Cook va deveni presedintele retelei Golin si isi va duce mai departe activitatile in calitate de director al Centrului pentru Relatii Publice Strategice al Scolii de Comunicare si Jurnalism USC Annenberg din SUA.

In rolul de presedinte, Fred Cook va mentine relatiile cu clientii-cheie si va continua sa inspire oamenii din Golin si sa contribuie la consolidarea reputatiei retelei. De asemenea, Al Golin isi va pastra rolul de fondator, in timp ce Ellen Ryan Mardiks va fi si in acest nou context vicepresedinte al retelei.

Cei trei CEO, impreuna cu boardul executiv, vor ajuta la atingerea obiectivului Golin de a fi agentia deceniului. Jonathan Hughes, Matt Neale si Gary Rudnick vor raporta lui Fred Cook si lui Frank Mergenthaler, CFO al IPG, iar noua structura de management va intra in vigoare incepand cu 1 ianuarie 2017.

Golin sarbatoreste in aceasta perioada 60 de ani de la infiintare, iar reteaua continua sa-si dovedeasca angajamentul de a inspira schimbari semnificative si curajoase. Ideea acestei schimbari de leadership isi are originea in lansarea modelului g4 din 2010, cand Golin si-a regandit complet modelul traditional de agentie de la o ierarhie de generalisti la comunitati de specialisti. Marile minti nu gandesc la fel, insa, cu g4, pot gandi mai bine impreuna, iar aceeasi inspiratie a dus la schimbarea de azi – impreuna putem face mai mult, mai bine si mai repede – cu un accent pe specializare.

Aceasta noua viziune despre leadership este CEO+. Modelul CEO+ permite acoperirea unei arii mult mai extinse decat cea pe care o poate acoperi o singura persoana, incluzand relatiile cu clientii, new business si implicarea angajatilor. Fiecare client, angajat, idee si situatie vor beneficia astfel de atentia personala, pasiunea si dedicarea CEO-ului.

 

"Gary, Jon si Matt au colaborat in calitate de presedinti regionali in ultimii patru ani. Acum, din pozitia de CEO, vor maximiza impreuna punctele lor forte si expertiza individuala in intreaga retea, continuand sa-si consolideze relatia stransa", afirma Fred Cook.
"Sunt incantat sa lucrez cu ei in noile lor roluri, pentru ca Golin sa fie in continuare un lider in industrie."

 

Jon Hughes va fi CEO+International si se va axa pe consolidarea prezentei agentiei la nivel mondial si pe coordonarea practicilor si parteneriatelor globale, pe langa responsabilitatile sale regionale din Asia.

"Sa conducem impreuna Golin este un vis devenit realitate", afirma Jon Hughes.
"Matt si cu mine am construit agentia din Londra si, in ultimii patru ani, toti trei am lucrat ca o echipa foarte unita pentru a sprijini si consolida prezenta noastra in Asia, EMEA si in America. Urmatoarea provocare va fi, fara nicio indoiala, cea mai ambitioasa si fascinanta de pana acum."

 

Matt Neale va ocupa pozitia de CEO+Vision si va supraveghea noile produse, leadership-ul si reputatia agentiei, alaturi de responsabilitatile sale regionale din EMEA si New York.

"Scopul nostru comun este ca Golin sa devina agentia deceniului, prin realizarea unor proiecte extrem de relevante pentru clientii nostri, precum si prin pozitionarea ca agentia progresiva a industriei", a declarat Matt Neal.
"Pentru noi, aceasta este cea mai buna structura prin care ne putem atinge obiectivul. Niciodata nu ne-a fost frica sa facem lucrurile diferit, ceea ce demonstram inca o data astazi prin anuntarea noii structuri de leadership."

 

De asemenea, din rolul de CEO+Operations, Gary Rudnik va conduce operatiunile de business ale retelei ce tin de financiar, HR si managementul clientului, pastrandu-si si responsabilitatile regionale din America.

"Acordam o mare importanta angajamentului nostru de a pretui experientele de viata ale angajatilor ca o fundatie a vietii in cadrul Golin", afirma Gary Rudnick.
"Aceasta agentie si oamenii care fac parte din ea inseamna totul pentru noi si, in calitate de angajati longevivi si loiali, de parinti ai noilor generatii, vom continua sa promovam programe speciale precum Life Time."

 

Pe langa aceste responsabilitati, cei trei vor continua sa joace un rol important si activ in implementarea spiritului Go All In pentru clienti si angajati. Impreuna, noii CEO au investit peste 40 de ani in cadrul Golin in pozitii de senior management in Chicago, Dallas, Hong Kong, Londra si New York. Pe parcursul activitatii lor, agentia si-a dublat numarul de angajati si a fost numita agentia anului de peste 12 ori.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related