ŠKODA Octavia este de 5 ani cel mai bine vandut model de import din Romania. O dovedesc atat cifrele, cat si o simpla privire pe strazile din orase si pe drumurile nationale din tara.
ŠKODA Romania le multumeste pentru incredere tuturor iubitorilor de Octavia si lanseaza cu aceasta ocazie un spot aniversar, dedicat celor care au ales sa-si urmeze drumurile intr-o masina simpatica, incapatoare si de incredere.
Preferinta romanilor pentru modelul Octavia de la ŠKODA este de la sine inteleasa: atributele ei binecunoscute satisfac orice gusturi. Octavia este o masina de incredere, fiabila, bine proportionata, cu un raport excelent calitate-pret. Dar ofera si un spatiu interior conceput pentru familii mari si mici, si confort inclusiv la drum lung. Conducatorii de Octavia devin cei mai buni ambasadori ai marcii, prin modul plin de grija si bucurie cu care vorbesc de automobilul lor.
"Am ales sa folosim un mesaj aniversar prin care sa vorbim publicului autohton despre marile emotii si satisfactii din viata posesorilor de Octavia. Acestia sunt oameni deschisi, calzi, iubitori, dornici de aventura, familisti. Spotul are o caldura si o sensibilitate cu care te identifici usor, o pofta de viata molipsitoare si un sentiment de siguranta egalat doar de placerea de a conduce o Octavia", spune Patricia Zegreanu (Director de Marketing si Comunicare SKODA Romania).
Spotul de 30” adaptat de Roddia foloseste originalul pentru a spune povestea emotiilor pe care le simtim fiecare dintre noi atunci cand pornim in calatoria vietii noastre sau, de ce nu, intr-o simpla excursie pe Transfagarasan.
"Am vrut sa lasam aceste emotii sa vorbeasca de la sine. Sa cream o harta a experientelor si trairilor, in care se regasesc toti cei care au ales drumul fascinant si de incredere la bordul Octaviei lor", spune Mihai Prisecaru (Managing Director Roddia).
Si, pentru ca nu doar romanii iubesc Octavia, ci si invers, spotul cuprinde filmari de pe Transfagarasan, realizate de Parcfilm, casa responsabila cu productia acestui spot.