Olimpiada necuvântătoarelor

Olimpiada necuvântătoarelor

Cine poate sări mai feroce ca o panteră? Cine ar îndrăzni să depășească un ghepard? Și, apoi, comparațiile pot merge mai departe, la armadillo (armodial in DEX), maimuțe și toată fauna excentrică a junglei braziliene.

Campania RKCR/Y&R pentru transmisia BBC de la Jocurile Olimpice de la Rio din august s-a dus la originile olimpiadei. Acelea din pădurile amazoniene, unde atleții dau, în fiecare zi, un concurs pe viață și pe moarte. Premiul suprem este supraviețuirea.

Și dacă tot am ajuns printre necuvântătoare, lumea a luat-o razna o dată cu lansarea Pokemon Go.

Jocul folosește augumented reality pentru a comunica cu realitatea imediată și așa  se ajunge la situații din ce în ce mai ciudate, în care o biserică baptistă a fost cucerită de un pokemon gay și prietenos, casa unui om normal din Massachusetts a devenit sală de pokemoni, și, mai incredibil decât toate acestea, jocul va deveni, în curând, mai popular ca Twitter-ul. A depășit deja Tinderul în Android, iar pokemonii nici nu au fost lansați oficial la nivel global. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related