Unde mă aflu?

Unde mă aflu?

Turismul (și campaniile lui) se bazează pe însemne universale. Turnul Eiffel, Marele Zid Chinezesc, plajele și cockteilurile cu umbrelă. Călătorești știind ce vei vedea. De-a lungul timpului, fiecare zonă geografică și-a stabilit felia bine definită cu care să își atragă turiștii. Pe astfel de imagini bine definite în ochii tuturor și-a întemeiat campania și FCB Toronto pentru turismul din Ontario.

”Unde sunt?” mizează pe ideea că sunt locuri care te pot surprinde încă. Pe care nu le poți încadra atât de ușor într-o cutie. Culturile se întretaie, iar mozaicul rezultat este fascinant. Îl găsiți în Ontario.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related