Cand devine ok sa folosesti expresia "din tineretile mele"? George Bucurescu, la cei 23 de ani ai lui, o face. Hai sa nu ne aruncam inca in fantana batranetii, George. Pentru ca avem un input fresh de adus in industria de publicitate, nu? Plus ca ai absolvit Scoala ADC, iar acum ocupi jumatate de birou la Friends/TBWA. Uite un punct de start bun.
Despre cat de mult i-au placut lui George cele 3 luni petrecute impreuna cu brief-urile si despre cat s-a saturat de era asta a political correctness-ului, regasiti mai jos:
Background
Hello! This is George. Am 23 de ani si inca din tinerete am fost atras de publicitate.
Imi placea sa ma uit la reclame cand eram mic. Si acum imi place, desi sunt satul pana peste cap de political correctness. Acum ma compatimesc ca am ajuns in publicitate exact la momentul cand aproape nimic nu-ti mai este permis sa spui.
Printre marile mele realizari, vreau sa mentionez diploma de licentiat in Marketing si cele 250 de victorii in FIFA 16. Pana acum, doar cea din urma m-a ajutat in viata.
Inscrierea si admiterea la ADC*RO
Era 2 noaptea, deadline-ul batea la usa, iar eu eram cu serialele la zi, asa ca m-am pus pe scris. La 2:30, gata si cu admiterea. Cum era de asteptat, n-am rupt gura targului la primul contact cu Scoala ADC, dar m-au admis.
Asteptari si surprize
La inceput, am plecat la drum cu gandul sa termin in primii 10. Cand mi-am vazut portofoliul finalizat, mi-am schimbat obiectivul: primii 5. Dar fix inainte de premiere am revenit la primul obiectiv.
Prima intalnire
M-am uitat la ei, mi-am dat seama ca sunt pasnici si cam asta a fost.
Nu stiu cum au fost alte echipe, dar noi incercam sa ne ajutam reciproc la intalniri, sa oferim si sa primim feedback. Desigur, cand vezi ce idee misto are colegul/colega (gen spotul tv al lui Raul sau outdoor-ul Anei), devii putin invidios, dar asta te ambitioneaza sa gasesti si tu o idee mai buna.
Misto si mai putin
Misto – mai toate cursurile, plus petrecerea de final. Mai putin misto – mai toate tutoratele – si ele sunt misto, dar acolo iti dai seama ca ideile tale sunt “lame” si ca esti in urma cu briefurile si ca trebuie sa faci executiile.
Constructia portofoliului
Fucking radio. Mi-a luat ceva timp sa gasesc o idee mai de Doamne-ajuta pentru brieful ala, dar a iesit bine in final.
Bunici, Scoala ADC si creatia sunt...
Bre, e simplu. Daca ai insight, faci un brainstorming cu artul si uite-asa apare conceptul. Tot ce-ti ramane sa faci dupa aceea sunt executiile, dar mare grija sa nu depasesti deadline-ul. Piece of cake, mamaie, piece of cake.
Planurile de dupa
Am o jumatate de birou la Friends\TBWA, unde pot spune ca vin de placere in fiecare dimineata. Cum era de asteptat, n-am scapat de activarile pentru detergenti, dar am si briefuri foarte misto, which is awesome!
Catre viitori aplicanti
Scoala ADC*RO e calea cea mai scurta catre un job in publicitate. Iar Grolsch e doar 5 lei la cursuri.