"Cel mai dificil a fost să o facem pe fetiță să zâmbească". Despre campania "Pâine și Mâine", cu Cristina Moșteanu (World Vision România)

"Cel mai dificil a fost să o facem pe fetiță să zâmbească". Despre campania "Pâine și Mâine", cu Cristina Moșteanu (World Vision România)

Au ajuns la 15 ani și nu știu să scrie sau să citească. Alții, nu cunosc nici literele, nici gustul pâinii. Unul din opt copii din România adoarme înfometat. De aici a pornit Pâine și Mâine, povestește Cristina Moșteanu (Marketing Director, World Vision România) din revoltă. Inițiativa încearcă să strângă fondurile necesare pentru a hrăni cu mâncare, dar și cu viitor, copiii din satele românești.

Clipul de mai jos, realizat de Ioana Mischie (mai multe despre ea, ne povestea aici), cu ajutorul Infinit Solutions și Studioset, spunea povestea unei priviri. Privirea de după gard, dintr-o altă realitate, în care nevoile de bază îți sunt interzise:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related